Gå til innhold

[Løst] Noen som vil lage en banner? Beste får betalt.


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Lurer på om noen vil lage en banner til hjemmesiden min?

 

Krav:

1100x200px

Inneholde teksten: Sons of Valor

Inneholde logoen til Arma 3

 

Ellers bare vær kreativ, med bilder fra Arma 3 spillet feks.

 

Dette er nettsiden den skal være på:

www.sonsofvalor.net

 

Ta kontakt med forslag på PM.

Beste blir betalt med en 50lapp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser bra nok ut for usle femti kroner, spør du meg.

 

Jeg mener nå at en 50lapp er greit for noe så simpelt som et bilde på 1100x200px, som bare skal ha et bakgrunnsbilde, en logo og en tekst eller to i seg.. Regner med at dem fleste som kan photoshop klarer noe sånt, men jeg kan ikke photoshop, så derfor spørr jeg her.. Bruker han 15 min på dette så er det 200kr timen, ikke ille det.

Endret av Toseki
Lenke til kommentar

Jeg mener nå at en 50lapp er greit for noe så simpelt som et bilde på 1100x200px, som bare skal ha et bakgrunnsbilde, en logo og en tekst eller to i seg.. Regner med at dem fleste som kan photoshop klarer noe sånt, men jeg kan ikke photoshop, så derfor spørr jeg her.. Bruker han 15 min på dette så er det 200kr timen, ikke ille det.

Altså du vil ha noe som ser "proft" ut. Med så lite informasjon som du gir kan jeg ikke bare gjøre så det ser proft ut, håper du forstår hva jeg mener ;)

Lenke til kommentar

Jeg mener nå at en 50lapp er greit for noe så simpelt som et bilde på 1100x200px, som bare skal ha et bakgrunnsbilde, en logo og en tekst eller to i seg.. Regner med at dem fleste som kan photoshop klarer noe sånt, men jeg kan ikke photoshop, så derfor spørr jeg her.. Bruker han 15 min på dette så er det 200kr timen, ikke ille det.

 

Er ikke gjort på et kvarter hvis du skal ha det til og se profesjonelt ut :p

Husk at det er copyright på bruk av bilder. Man kan ikke bare ta bilder fra nettet og smelle sammen til et eget. Retusj pris hos profesjonelle ligger på ca 200-250 kr pr påbegynte time :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...