Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Singel igjen.. Helt forjævelig.


Anbefalte innlegg

Okey, så jeg og min eks slo opp for to uker siden (Hennes valg). Og har nå den siste tiden følt en så jævelig sorg.. ikke nært noen annen jeg har slått opp med, og det tærer jævelig på meg. Føler meg sliten hele tiden, rett og slett deppa uansett situasjon.

 

Det som skjedde var at vi slo opp, pga jeg tydeligvis ikke var typen hennes.. Fant hun ut etter tre månder ! :) Er jo så jævelig perfekt.. Og hun har sliti med deprisjoner osv, etter noe som skjedde med eksen hennes en stund tilbake.. Men har også visst at hun har savna han littegrann.. men alltid sagt til meg at jeg er den hun vil ha og kunne ikke hatt det bedre.

 

Og i etterkant så har vi jo snakka om dette osv, og hun sier det at ingenting kunne vært som og ha han igjen, og jeg bare var der for og være der en stund.. Og på et punkt for henne så føltes det riktig og si at hun elsket meg.. (Bullshit trur nå jeg) Og hun sier at jeg tydeligvis er for mye fitte (Noen som skjønner?) Og dette er de største grunnen da...

 

Vi er fortsatt venner, snakker nesten daglig (Pga eg vil snakke med hun så jævelig) Og vi har det jo nogelunde greit.. Men savner henne mer en noen annen. Og har så mange tanker.. vet ikke hva jeg skal tru er bare lost egentlig..

 

Har den tanken at jeg er redd for og ende alene, og vil ha noen.. Og denne gangen så har hun liksom vært den jeg faktisk har elsket virkelig. Og kunne faktisk se en framtid med og kanskje få barn en dag ( Noe jeg aldri hadde ville ha før jeg møtte henne)

 

Men vet ikke hva jeg skal gjøre.. vil ha henne, men hun sier jeg er så fitte noe jeg faen ikke skjønner.

 

 

Hva burde jeg gjøre for og komme meg over henne lettere.. Og kan noen forklare det med "fitte", beklager ordbruken.

 

Hjertlig! Anonym poster: 2085714236394d7fc3904032cdca4e59

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er veldig enig med Ideal. De aller fleste damer er gærne, og du skal lete lenge etter ei som er normal.

Ja, kutt all kontakt med den verdiløse sprutbøtta og møt andre.

Hun vet tydeligvis hvordan det er å være deprimert og ha kjærlighetssorg selv, og da sier det litt om henne i og med at hun lar deg ha det på samme måten.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Skjønner at jeg må ta tak i realiteten. Og fikse dette pisset.. er dritt lei, men alle vet at det ikke er lett som sagt.

 

Går noe bedre, og prøver og kutte kontakten, men det gjør ting bare værre for meg, ligger oppe og tenker bare på at jeg vil snakke med hun. Og føler jeg har det mye bedre ved at vi snakker av og til.. Anonym poster: 2085714236394d7fc3904032cdca4e59

Lenke til kommentar

Vi er visst mange, både menn og kvinner, som tror at vi "må ha noen" for å føle oss 'komplette' eller noe slikt bullshit. Og når man har vært i forhold lenge så kan man ikke se for seg et liv alene. Faktum er at mange som sliter med ensomhet og frykt for å bli forlatt i realiteten sliter med å elske seg selv. Så enkelt er det. Hvis du elsker deg selv vil andre også gjøre det etterhvert. Hvis du derimot lever som en tøffel som det står over, så blir du også behandlet som en.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva burde jeg gjøre for og komme meg over henne lettere.. Og kan noen forklare det med "fitte", beklager ordbruken.

 

Hjertlig! Anonym poster: 2085714236394d7fc3904032cdca4e59

 

Allier deg med en bestekompis som kan passe på deg. Så går dere ut og du drikker deg så dritjævlig full som du aldri har vore før. Ingeting er som en skikkelig utblåsning.

 

Også kutter du dama fullstendig ut. Slett henne fra telefon og mail og bryt all kontakt. Jo mindre kontakt jo fortere kommer du deg over henne.

 

Fitte: Ho har bare brukt deg fordi du var en snill gutt som tilfeldigvis kom i veien. Ho kommer uansett aldri til å ville ha noe mere med deg å gjøre og fortjener ikkje at du holder kontakten.

Endret av Dragavon
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Små barn og kjærligheten... :mrgreen:

 

Det første du nå MÅ gjøre er å putte pikken i ei random bitch. Utseende teller ikke her, hun kan være så stygg at fanden selv får klamydia bare av å vite av henne og det hjelper.

Når det er gjort er du ferdig med den slya du "var sammen med" og er klar for å møte nye damer. Noe som forsåvidt er sykt i seg selv, de lager ikke noe annet enn krøll...

 

Jeg støtter Ideal fullt ut i retorikken og kjenner at jeg liker fyren selv om han bare har skrevet en post på et forum :thumbs:

 

Og til slutt så passer vel dette bildet? :D

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Nå føler jeg meg mye bedre med min situasjon i alle fall (score!!), men kan nok ikke hjelpe deg mye. Du har investert i et menneske som tar det svært hensynsløst, og nå vurderer du om du skal investere mer i dette samme mennesket. Svaret er jo helt opplagt; men kun å vite hva neste ideal er gjør jo ingenting i seg selv. Lykke til!

Lenke til kommentar

Tiden leger alle sår, tro meg, jeg vet. En ting jeg anbefaler deg å gjøre er å trene!

Når det ble slutt med meg og xn (2 års forhold) startet jeg å trene, og det hjalp ufattelig mye! Du føler deg bedre psykisk og fysisk, har noe å holde på meg, og andre damer blir å digge deg enda mer.

 

 

Drit i xn din, hun fortjener ikke din tid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dama mi gjorde det akuratt slutt med meg og, så er i litt av den samme situasjonen.

 

Noen tips som hjelper meg er:

- Ikke vis følelser til ho whatsoever, det gjør ting alltid verre i lengden. Start helst med det med en gang ho sier ho ikke vil mer.

- Hør på hard musikk som gjør at du kan overlumpe de kjipe følelsene med sinne eller jeg er best typ følelser.

- Tren som pokker.

- hvis du føler deg sentimental og blir hypp på å kontakte ho, drit i det. Ta deg heller en ronk hvis du ikke har noe annet på lur. Menn blir som regel mindre følsomme etter det.

 

Du har enda han grunn til å gi faen i ho. Ho behandler deg som en dritt. Husk at det er ho som oppfører seg som en hore, og at du er for god for dritten hennes.

 

Du kommer deg over ho fort når du distanserer deg fra ho. Skulle ho ta kontakt med deg så husk å være følelsesløs. Kommer ikke noe godt ut av forholdet deres uansett. Bestem deg for at ho er du ferdig med.

Endret av Viewety
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Joining this club... Eneste problemet er at jeg har blitt superkresen på jenter. Særlig mentalt og oppførsel. Føler alle andre jenter er enten dumme, uattraktive eller kjedelige. Å finne ei spontan, pen, morsom og smart jente er faen meg sjeldne greier. Men vi er jo menn, dette bør jo være null stress...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Vel hvis du fortsetter å snakke med hun så kommer det ikke til å løse problemet ditt. Helt sikkert. Bare slett hun og alt som hun noen gang har skrevet til deg osv, bilder på facebook, statuser, kommentarer. Så finner du på noe annet 1-2måneders tid og vips hun er borte.

 

De 1-2månedene er også prime time til å sjekke andre damer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...