Gå til innhold

Samletest: Smartmobiler


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å være ærlig. Så ble jeg en SMULE overasket over at man har med HTC sin nye mobil,men ikke SG4 som amobil har tested allerede.

 

jeg håper og tror det er en logisk forklaring på det.

 

Men, etter min menig i allefall så er htc sin mobil best. Bedre skjerm, bedre kamera(?) osv

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For å være ærlig. Så ble jeg en SMULE overasket over at man har med HTC sin nye mobil,men ikke SG4 som amobil har tested allerede.jeg håper og tror det er en logisk forklaring på det.Men, etter min menig i allefall så er htc sin mobil best. Bedre skjerm, bedre kamera(?) osv

 

HTC One er lansert, S4 er ikke. Verre er det altså ikke.

 

Ellers forventet jeg å finne HTC One på førsteplass. Xperia Z er en god telefon, men den er ikke nummer én (i mine øyne altså)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-peolQalf

For å være ærlig. Så ble jeg en SMULE overasket over at man har med HTC sin nye mobil,men ikke SG4 som amobil har tested allerede.

 

jeg håper og tror det er en logisk forklaring på det.

 

Men, etter min menig i allefall så er htc sin mobil best. Bedre skjerm, bedre kamera(?) osv

 

Amobil har ikke testet SGS4 enda, derfor er den ikke med.

 

litt sørgelig av et slikt seriøst forum som Amobil, og feilinformere om at Iphone 5 ikke har 4G!!!

Det på en test som blir lagt stor vekt på enda.

iPhone 5 har 4G, men den virker i de færreste norske nett

Endret av Slettet-peolQalf
Lenke til kommentar
For å være ærlig. Så ble jeg en SMULE overasket over at man har med HTC sin nye mobil,men ikke SG4 som amobil har tested allerede.jeg håper og tror det er en logisk forklaring på det.Men, etter min menig i allefall så er htc sin mobil best. Bedre skjerm, bedre kamera(?) osv
HTC One er lansert, S4 er ikke. Verre er det altså ikke.Ellers forventet jeg å finne HTC One på førsteplass. Xperia Z er en god telefon, men den er ikke nummer én (i mine øyne altså)

 

HTC one er ikke lansert i Norge

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...