Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvordan skal jeg forholde meg til at jeg bare har èn testikkel?


Anbefalte innlegg

Hallo.

 

Jeg har fra jeg var veldig veldig ung - bare hatt èn testikkel. (Jeg er i starten av 20 årene.)

 

Nå har det seg slik at jeg har ræva selvtillitt fra før, og dette hjelper ikke så mye når jeg hører folk rundt meg lage spøker og kallenavn om andre som har dette.

 

Hvordan er dette for dere som har to? Synes dere dette ser / er rart, eller bryr du deg ikke?

 

Og hva med jenter, hva synes de om det? Jeg kan jo ikke akuratt noe for det, i og med at det ble operert når jeg var knøttliten.

 

Har jeg noe å være redd for, ved fremtidige møter hvor det er meningen å ikke ha klær på? (hehe.)

 

Takk for svar. Anonym poster: e730027c301b75c5ef9efc9f7731be4e

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hallo.

 

Jeg har fra jeg var veldig veldig ung - bare hatt èn testikkel. (Jeg er i starten av 20 årene.)

 

Nå har det seg slik at jeg har ræva selvtillitt fra før, og dette hjelper ikke så mye når jeg hører folk rundt meg lage spøker og kallenavn om andre som har dette.

 

Hvordan er dette for dere som har to? Synes dere dette ser / er rart, eller bryr du deg ikke?

 

Og hva med jenter, hva synes de om det? Jeg kan jo ikke akuratt noe for det, i og med at det ble operert når jeg var knøttliten.

 

Har jeg noe å være redd for, ved fremtidige møter hvor det er meningen å ikke ha klær på? (hehe.)

 

Takk for svar. Anonym poster: e730027c301b75c5ef9efc9f7731be4e

Jeg kan ikke forestille meg at noen jenter hadde brydd seg om det. Det gjør ihvertfall ikke jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...