Gå til innhold

De ti mest populære Retro Crew-episodene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja dette har vert kjekt så langt og håper det fortsetter lenge :) Er jo masse temaer å gå igjennom enda. Tips til temaer kan jo vere: En episode med alle konsoll floppene som feks Philips CDI og Apple Bandai pippin, glansdagene når Rareware laget spill til Nintendo, Sega Dreamcast, Lucas Arts, Sierra Entertainment, osv.. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja dette har vert kjekt så langt og håper det fortsetter lenge :) Er jo masse temaer å gå igjennom enda. Tips til temaer kan jo vere: En episode med alle konsoll floppene som feks Philips CDI og Apple Bandai pippin, glansdagene når Rareware laget spill til Nintendo, Sega Dreamcast, Lucas Arts, Sierra Entertainment, osv.. :)

 

Det blir garantert em koselig Philips CDI epsiode! Har et flott eksemplar selv med Hotel Mario og to av Zelda spillene (Wand of Gamelon and Feces of Evil (misspelling intended))

  • Liker 2
Lenke til kommentar

RetroCrew er helt fantstisk. Tror jeg bare har misset én episode så langt. Koser meg.:) Kjenner en kar som synes dere er altfor subjektive, men det plager ikke meg det minste.:D

 

Takk for gode ord :)

 

Min "approach" når det gjelder objektivitet/subjektivitet er at folk vil høre ekte mennesker som har ekte interesser, og jeg mener bestemt at lyttere ønsker subjektive vurderinger.. Da kan lytteren/leseren kjenne seg igjen i situasjoner og minner som vi snakker om på showet, eller skriver om på radcrew.net

 

Objektivitet er kun noe å strebe etter i nyhetsrapportering. Ellers har det, for meg, utrolig liten verdi.

 

Slipp løs flest mulig subjektive meninger, og du får god underholdning.

 

Rad Crew er personlighetsbasert underholdning og slik vil det alltid være :) Vi skyver personlighetene våre helt frem i lyset.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjenner en kar som synes dere er altfor subjektive, men det plager ikke meg det minste.:D

 

Vi kan ikke bli helt Sverige heller - det blir for kjedelig. Er bare gøy å la folk blir småprovosert når et av våre medlemmer slakter et spill, en dings, film eller noe annet. Slikt skaper engasjement hos lytterne, så lar vi andre publikasjoner ta seg av nøytraliteten.

 

Synes dog at vi stort sett er ganske reflekterte og evner å drøfte temaer. Påstanden om at vi er voldsomme Apple fanboys for eksempel er sterkt overdrevent. Ja, vi eier et epleprodukt eller to, men de som har fulgt oss i en periode bør ha fått med seg at vi har kritisert mye av Apple sin strategi innenfor enkelte områder.

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...