Gå til innhold

Samfunn delen av forumet.


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg merker at emner i kategorier som videnskap, politikk og religion ofte er useriøse og består kun av krangling. Ofte er det en eller annen bruker som har en eller annen rar ide og brukeren mener at alle andre tar feil og nekter å lytte til bevis og logiske argumenter. På den måten ender man ikke opp med diskusjoner, man får bare folk som sier ting.

 

Så mitt forslag, moderer litt mer. Steng tråder som bare er tull. Kunne også med fordel IP bannet et par brukere, men det er kanskje litt for mye.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Jeg støtter litt mer aktiv tilstedeværelse i trådene. Har erfart at noen mod/veiledere har blikk for å forebygge eskalerende idioti, ved at de er innom å generelt formaner deltakere til konstruktivitet, før det tar helt av

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Dette har vært tatt opp flere ganger før og det er grenser på kapasiteten til både moderatorer og administratorer. Selv ser jeg mindre tøv i trådene nå enn før (jeg har vært temmelig lenge borte), men nå henger jeg i færre tråder enn før så det kan jo være noe av forklaringen.

 

Det stemmer med egne erfaringer. Var borte fra forumet i ca to år, og kom tilbake til et mer sivilisert, men også litt mer "tannløst" forum.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...