Gå til innhold

Ryggsekk for aktive fotografer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Skal visst en tur til Tanzania på jobb om 3 uker.

Trenger en sekk som håndbagasje, og som kan romme en PC og kamera, pluss normal håndbagasje. Er dette et godt valg, eller er det noen som kan anbefale noe annet som er omtrent så stor som en håndbagasje kan være, og rimelig solid og god? Kommer til å bli betalt av arbeidsgiver (=meg selv++) og blir dratt med inn på fabrikker titt og ofte, så bør tåle litt, og helst kunne vaskes.

Lenke til kommentar

Oh, sorry. Trodde jeg la opp til så stor sekk at alt av PC går :wee:

Har en Fujitsu E781, 15,6". Regner med at det holder å legge inn 15" som PC i "bagfinder"

Ønsker å ha plass til PC, kamera, og en del ekstra ting, som multimeter, strømforsyning og så videre. Evt mat og drikke for dagsturer.

-og så bør den helst gå inn i rommet bak ryggen på en Toyota MR2, men da faller nok en del av de andre kravene bort, så den må jeg kanskje se bort fra. Der er det ikke mye plass.

 

DSLR Video Fastpack 350 AW ser ikke så dum ut, har et eget rom for fotoutstyr, i tillegg til ett rom for andre ting på oversiden. Den er vel også den som passer best med dimensjonene for håndbagasje. Kan ha 18 kg håndbagasje, så vekten er ikke noe problem. Selve sekken er lett i forhold til de andre, det er jo en fordel.

 

Edit:

Den var forresten veldig billig også, så da bestiller jeg en sånn, det er ikke større utlegg enn at det går an å gjøre et bomkjøp.

 

Hmm. Ikke lagervare..

Endret av tow
Lenke til kommentar

DSLR Video Fastpack 350 AW ser ikke så dum ut, har et eget rom for fotoutstyr, i tillegg til ett rom for andre ting på oversiden. Den er vel også den som passer best med dimensjonene for håndbagasje. Kan ha 18 kg håndbagasje, så vekten er ikke noe problem. Selve sekken er lett i forhold til de andre, det er jo en fordel.

Det er nok den sekken jeg hadde anbefalt, hadde du ikke allerede sett den. Jeg har en mindre utgave av forgjengeren - Fastpack 200. Den er uten PC-lomme, men det er ikek så stort problem for meg da jeg får plass til en 11.6" PC i topprommet.

Lenke til kommentar

Da var 350AW på plass. Ser veldig bra ut, med god beskyttelse rundt kameraet, og god plass til PC og andre ting. Eneste jeg savner er litt mer plass til A4-ark, en perm er vanskelig å få med, men det bør holde. Ikke minst, den står av seg selv, det er det ikke alle sekker som gjør.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...