Gå til innhold

[Løst] EA vinner for andre gang


Anbefalte innlegg

http://consumerist.com/2013/04/09/ea-makes-worst-company-in-america-history-wins-title-for-second-year-in-a-row/

 

For andre gang på rad vinner de prisen for verste selskp i amerika, med 78% av stemmene mot Bank of America.

 

EA er første selskap som vinner prisen 2 år på rad.

 

Nå må vi ikke glemme at gamere kanskje er litt over entusiastiske med stemmene sine, men det sier litt om hvor mye hat det finnes mot dette selskapet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At EA 'vinner' over Bank of America sier sitt - det er ikke så farlig om noen underslår millioner, er med på å kjøre det økonomiske systemet for et helt land i dass eller kaster folk ut fra hus og hjem. Men om noen lager spill som ikke holder mål, da er det RAEG.

EA har nok gjort mer enn å lage noen 'spill som ikke holder mål'.

I tillegg, så har nok majoriteten et mer direkte forhold til EA enn til Bank of America. For min del, så vet jeg ikke mye om hva Bank of America har gjort og ikke gjort og konsekvenser av det, mens jeg merker en direkte konsekvens av EA på min primære hobby.

 

Og det er også derfor folk kjøper disse spillene. 'De vil bare spille', ikke bry seg om ting rundt spillet.

 

 

Men husk på at det sikkert er noen homo-hatere som også stemmer ned EA på grunn av Mass Effect/Dragon Age også. Det er nok av dem. Det er nok ikke bare på grunn av de lager dårlige/ødelegger spill eller fordi de putter inn alt mulig mikrotransaksjoner.

Eller er kundefiendtlige, eller inntar offer-rollen så snart noe skjer, eller løgn og fanteri.

 

 

Hva kan en si? Gratulerer?

Lenke til kommentar

At EA 'vinner' over Bank of America sier sitt - det er ikke så farlig om noen underslår millioner, er med på å kjøre det økonomiske systemet for et helt land i dass eller kaster folk ut fra hus og hjem. Men om noen lager spill som ikke holder mål, da er det RAEG.

Hehe, er nok litt storm i et vannglass ang. EA tror jeg også. Mange som roper veldig høyt.
Lenke til kommentar

Kansje jeg burde gitt litt mer kjøtt på benet angående kåringen,

 

Consumerist.com er ikke en spillside men en side som prøver å påpeke ting som er relevant for forbrukere(noe vi alle stort sett er). De dekker ting som har direkte med forholdet mellom selger og forbruker.

 

Så når stemmene ble kastet var det ikke slik at det her var en mob med sinna spillere men en mer balansert gruppe med mennesker som stemte.

 

Og stemmene kom med kommentarer på hvorfor så consumerist vet hvilke faktorer førte til at EA vant.

 

Peter Moore hos EA svarte på tiltale før de vant finalen i kåringen og dere kan selv lese det her:

http://www.ea.com/news/we-can-do-better

Ikke akkurat en ydmyk moore som motar denne prisen med andre ord, og som vi kan se skylder han fjordårets tap på alt fra syn på LGBT til hvem som var på coveret til madden spillet.

 

men som vi kan se fra fjorårets artikkel:

http://consumerist.com/2012/04/02/worst-company-in-america-2012-final-death-match-bank-of-america-vs-ea/

 

Er følgende grunnen til at folk stemmte EA

EA, meanwhile, has made a habit of sniffing out some of the best smaller video game companies, which are then acquired for their intellectual properties or to remove a competitor from the marketplace. Mass consolidation in any industry rarely works out to the benefit of the consumer, but the gaming business is one that regulators, the courts and the mainstream media have by and large ignored.

 

Another thing these two seemingly very different companies have in common is their desire to nickel and dime consumers at every turn.

 

EA is among the industry leaders in pushing for more and more “microtransactions” in users’ gaming experience. For its major titles it seems to be creating exclusive and add-on content, not with the game in mind, but with the sole intention of milking consumers who may not realize how quickly those small purchases add up.

 

And unlike the fee-happy discount airlines that use the “everything is a la carte” model to keep base prices low, a new EA game will run you $60 for the most basic version available, making it easily the most expensive form of home entertainment.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...