Gå til innhold

I Kina kan du betale jenter for å spille med deg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Crazy eyes er aldri et bra tegn, styr unna! :p

Et par gode fordeler blir bare å se på som en moderne meduza som forfører deg og tar livet av deg. :p

 

Men fra spøk til alvor.

 

En skulle kanskje tro det begynte å bli mer populært å få kvinne i Kina når kvinner har langt bedre mulighet til å få seg jobb, parter eller rett og slett få seg et godt liv...

Der får du jo omtrent betalt bare for å være kvinne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Det andre alternativet går ut på å betale for å spille sammen med en kvinne over nett"Mest sansynlig en mann bak skjermen..

 

Viss jeg skulle benyttet meg av noe sånt skulle jeg jaggu meg prata med personen sånn at jeg visste at det var en av motsatt kjønn og ikke bare juks. :p

Lenke til kommentar

"Det andre alternativet går ut på å betale for å spille sammen med en kvinne over nett"Mest sansynlig en mann bak skjermen..

 

 

Hehe..

Om det ikkje er slik at dei møter opp i eigen person heime hjå deg då... men då er det kanskje mann i "fåreklær"?

 

Om det hadde finnest ein slik teneste berre med menn, så hadde eg lett sagt ja til å få betalt for å spele med nokon... men det er vel ikkje særleg sannsynleg at det vert bruk for det...

Lenke til kommentar

Hehe..

Om det ikkje er slik at dei møter opp i eigen person heime hjå deg då... men då er det kanskje mann i "fåreklær"?

 

Om det hadde finnest ein slik teneste berre med menn, så hadde eg lett sagt ja til å få betalt for å spele med nokon... men det er vel ikkje særleg sannsynleg at det vert bruk for det...

 

Man finner alle typer konsulenter, jeg selv har fakturert for å spille med en kunde før :D Men om man kan leve fulltid som spill konsulent er vel mer tvilsomt, men kanskje det er et marked som ikke er utforsket i norge enda her.

Lenke til kommentar

Man finner alle typer konsulenter, jeg selv har fakturert for å spille med en kunde før :D Men om man kan leve fulltid som spill konsulent er vel mer tvilsomt, men kanskje det er et marked som ikke er utforsket i norge enda her.

Hehe, ja ein gjer jo det :) Haha, hadde ikkje hatt noko imot det :p Nei, ein kunne nok ikkje hatt det som levebrød, men hadde ikkje vore så verst å hatt det som ei ekstra inntektskjelde... :D

 

Men så lenge ein kan engelsk, så kan ein kanskje ha kundar frå andre land og... kven veit? Ja, det kan hende at det vert eit marked for det..

Lenke til kommentar

Hvordan kan man være desperat nok til å kjøpe en kvinne å spille sammen med, men ikke desperat nok til å kjøpe en kvinne for lek i sengen istede?

 

Slik jeg forstår det er kinesisk lov omvendt av den norske, at salg er ulovlig men kjøp er lovlig.

Kanskje det er samme typen person som kjøper begge ting?

Etter at du har kost deg med hora, så logger du deg på nettet for å spille mot en jente også. Det er jo i hvert fall ingen motsetninger. ^^

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Kanskje det er samme typen person som kjøper begge ting?

Etter at du har kost deg med hora, så logger du deg på nettet for å spille mot en jente også. Det er jo i hvert fall ingen motsetninger. ^^

 

Hvem har energi til å spille etter en god hyrdestund?

 

Kansje hvis dama var en achievment whore kunne det vært aktuelt å la henne fullføre litt grinding etter sesjonen med co-op "grinding" "if you know what i mean" :p

Lenke til kommentar

Kina har allerede ett mye bedre tilbud enn dette. Kalles KTV og kommer hovedsaklig i to varianter:

 

Vanlig KTV - Du betaler en liten sum og blir med andre kjente eller ukjente om du vil til et underholdningsrom hvor du spiller, snakker, ser film ol. sammen. Eller du kan betale litt mer for ett eget rom med innleide kvinner å spille og sosialisere med.

 

Voksen KTV - Som over, men her er tafsing, smasking og show inkludert ellers er det kun lommeboka som setter grenser for hva annet du vil finne på og hvor mange deltakere du vil ha.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...