Gå til innhold

Intel introduserer ny formfaktor


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Intel vil altså etablere sin egen standard for å konkurrere med smarte løsninger fra bla. Shuttle, MSI, Abit og VIA.

 

Vet ikke halt hva jeg synes om det. Greit med mer konkurranse men trenger vi ennå flere standarder å forholde oss til? Hvorfor standardisere i det hele tatt? Jeg synes løsningene fra bla. Shuttle og MSI ser ganske bra ut til tross for de ikke er standardiserte.

Lenke til kommentar

Gamle AT-formfaktor med fleksibelt bakpanel, quote:

 

> ...mulig å sette bakpanelet på et tilleggskort som dermed kan plasseres hvor som helst i et kabinett. <

 

D.v.s. betydelig mindre kabinett med hk delt i seksjoner istedet for ett flak.

 

Bytte system ? Hvis forholdet pris/ ytelse/ funksjonalitet er bra ( evt. x hakk bedre enn bra ) = tema BTX, mange bytter 1x pr. år sånn ca. likevel...

 

.

Lenke til kommentar

Segmentering, forenkling og fjerning av overføldige legacy porter gjøre maskinen billigere, når løsningen også tilbyr muligheten for å kjøre et skikkelig skjermkort og en 100W+ CPU med en stillegående vifte er dette noe å se frem til.

 

Ser der er PCI slotter med på leken stadig, slipper jeg å bytte noen kort - kan jeg ta ting etterhvert som det kommer nye produkter (ikke bare gamle med ny slott).

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...