Gå til innhold

Kjøpe kamerautstyr fra Kina


Anbefalte innlegg

God morgen!

 

Jeg er på utkikk etter et ND-filter til kameraet mitt (Nikon D200) i str. 72mm fordi jeg har et 18-200m glass.

 

Jeg er på utkikk etter det et svært billig ND-filter, fordi jeg ikke vil legge så mye penger i den type filter til mitt bruk. Jeg har lett rundt om kring på Ebay, og funnet et til 20 $.

 

Vet noen andre om nettsider fra eks. Kina som selger kamerautstyr latterlig billig? Jeg bryr meg ikke om det er fake eller ikke, så lenge filteret holdet igjen litt lys.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

... Jeg bryr meg ikke om det er fake eller ikke, så lenge filteret holdet igjen litt lys.

 

Skal ikke se bort fra at et fake/grisebillig filter holder igjen mer enn bare litt lys...

 

 

PS.

Det er ikke særlig kult, og kanskje aldri så lite ubevisst, å sponse en piratbasert virksomhet som mye av det fake markedet er et resultat av. Skulle ønske at flere forbrukere kunne forstått at man skyter seg selv i føttene på lengre sikt ved å la produsentene av møkk tross alt få noen til å kjøpe møkka.

DS.

Endret av rogkas
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...