Gå til innhold

[Løst] Nettstedets sikkerhetssertifikat er ikke klarert!


Anbefalte innlegg

Har idag oppgradert til W8, nå får jeg ikke logget på gmail.com pga "Nettstedets sikkerhetssertifikat er ikke klarert!" gå inn på hw.no samme melding, vg.no samme melding, denne følger meg så og si overalt, bare ett få tall av sider som ikke blir sperret. Hva skyldes dette? ikke minst, hvordan kan jeg få det bort? Har satt sikkerheten i IE på det laveste, ingen hjelp. Testet med Opera, google chrome, IE og firefox alle får samme feilmelding.

 

 

"Nettstedets sikkerhetssertifikat er ikke klarert!

 

Du forsøkte å gå til gmail.com, men tjeneren presenterte et sertifikat som er utstedt av en enhet som ikke er klarert av operativsystemet på datamaskinen din. Dette kan bety at tjeneren har generert sine egne sikkerhetsopplysninger som Google Chrome ikke kan stole på for identitetsinformasjon, eller at en angriper kanskje prøver å fange opp kommunikasjonen din.

Du kan ikke fortsette fordi nettstedsleverandøren har bedt om økt sikkerhet for dette domenet."

 

noe så sjukt plagsomt!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjekk at du har riktig dato og tid på pcen :)

Jepp, tid og alt var i boks, det var litt ymse annet som ikke fungerte også så jeg tok like greit en reinstallasjon og VOLLLLAAAAA alt funker som det skal. Ikke spør meg hvorfor.

 

Da kan tråden bare stenges.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

FANTASTISK.

Dette løste problemet på min nye Dell maskin.

Jeg har holdt på i 4 dager og vurderte å slette hele Windows 8 og legge inn Linux.

Jeg var på nettet og søkte på utenlandske sider men ingen av de sidene jeg var på (4-5 stk) klarte å gi en så enkel forklaring på problemet.

 

Takk til MosRew

Lenke til kommentar

FANTASTISK.

Dette løste problemet på min nye Dell maskin.

Jeg har holdt på i 4 dager og vurderte å slette hele Windows 8 og legge inn Linux.

Jeg var på nettet og søkte på utenlandske sider men ingen av de sidene jeg var på (4-5 stk) klarte å gi en så enkel forklaring på problemet.

 

Takk til MosRew

Bare hyggelig :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...