Gå til innhold

[Løst] Ps3 sortner når den skal starte spill


NekoJ

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har en Ps3 av eldre type, 80 gb, som svartner når jeg skal starte NBA 2k13. Spilte det senest i går, men nå skjer det ingen ting når jeg skal starte det. Trykker på spillet, men da blir skjermen bare sort. Har prøvd å slette datafilene tilknyttet spillet og prøvd på annen bruker på Playstationen, uten at det utgjorde noen forskjell. Har også prøvd med ett annet spill som starter som det skal.

 

Noen forslag til hva problemet kan være?

 

Edit:

Nå startet spillet ca 20 min etter jeg trykte start, men ting går tregt og ikke helt som det skal.

 

Edit2:

Fant ut at det er pga nettet har vært nede i dag. Talentløst å lage et spill som ikke fungerer skikkelig uten nett.

Endret av NekoJ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Har en Ps3 av eldre type, 80 gb, som svartner når jeg skal starte NBA 2k13. Spilte det senest i går, men nå skjer det ingen ting når jeg skal starte det. Trykker på spillet, men da blir skjermen bare sort. Har prøvd å slette datafilene tilknyttet spillet og prøvd på annen bruker på Playstationen, uten at det utgjorde noen forskjell. Har også prøvd med ett annet spill som starter som det skal.

Noen forslag til hva problemet kan være?

Edit:

Nå startet spillet ca 20 min etter jeg trykte start, men ting går tregt og ikke helt som det skal.

Edit2:

Fant ut at det er pga nettet har vært nede i dag. Talentløst å lage et spill som ikke fungerer skikkelig uten nett.

 

Is NBA 2K13 an "always-on" game?

 

In My Career, they give you the option whether to start a career Online or Offline. The only difference between the two is how you earn skill points. Playing an Online career, you obtain Virtual Points. It's the Nba2k currency where you're able to boast your skill. The VP could also be used in MyPlayer and MyTeam Modes. Offline Mode, you earn skill points to be used on attributes. No VP in Offline Mode.

 

And yes, when playing offline association, you could still save an offline game.

 

kilde:

http://www.operation...ays-game-2.html

 

så velg karriere offline mode, så går det nok bra.... siden serverene til spillet er meget ustabile..

Endret av 64Zombie
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...