Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Være sammen med ei som har barn


Anbefalte innlegg

Liker ei jente som har fått barn for ikke så altfor lenge siden. Hu er 22 jeg er 21 (noen månder mellom vårs) Vi har aldri gått sammen men snakker på facebokk. Hu virker som ei skikkelig koslig jente.

 

Noen som har vært sammen med ei jente som har barn?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når barnet er såpass ungt så er det ikke noe problem tenker jeg, det er værre hvis det er en 12-åring som bare gauler til deg hver dag at "du er ikke faren min!" etc..

Men potensielle fallgruver er jo at du blir dratt inn i krangler med ex-typen, at evt. ex-typen får sutra seg til litt mus, de har jo beviselig pult før så..

 

Ellers synes jeg man skal ha respekt for alenemødre, både på den måten at de er sterke damer som tar mye ansvar, men også på den måten at man skal ikke bare dyppe kuken og stikke av, man har et visst ansvar for å være langvarig interessert, i alle fall hvis det går så langt at man møter ungene etc..

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hyggelig å høre at mange har fått dette til å fungere:)

 

Dessverre for min egen del, så var jeg sammen med ei veldig hyggelig jente, forholdet varte i 2 år, hvor vi bodde sammen i ett og halvt av dem. Alt begynte veldig bra, også med datteren hennes. Men, når barnet ble større(var 2 år, når vi flyttet sammen), så ble det mer og mer klart at vi var alt for forskjellige når det kom til barneoppdragelse at forholdet var dømt til å feile. Noe det også gjorde etter en stund.

 

Det skal nevnes at jeg og x'en fremdeles er veldig gode venner den dag i dag, men ikke når det kommer til barneoppdragelse.

 

Så, om dere er enig om den biten, og forholdet fungerer bra, så er det absolutt verdt å satse på henne og hennes barn :) Husk, barnet følger med moren!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har hatt flere forhold hvor hun hadde barn fra för. Barna var aldri noe problem. Det som er viktig er at dere er klare på hvilke grenser som skal gjelde. F.eks. er det ikke sikkert at hun vil at du skal oppföre deg som en "pappa" för dere er inne i et seriöst forhold som er ment å vare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...