Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, når laget LucasArts et bra spill sist egentlig? Håper dette gjør at GOG får tak i hele den gode gamle katalogen deres, og at Disney kanskje ikke sitter og ruger på de gamle klassiske lisensene, slik som LucasArts gjorde. Jaja, det er lov å håpe.

Endret av radiohodet
Lenke til kommentar

Rimelig sykt, dem hadde kommet veldig langt med Star Wars: 1313 og skulle innovere på samme måte som Force Unleashed gjorde første gangen med fysikken. Nå blir alt kastet ? ........

 

Fatter ikke, det kommer jo en ny trilogi også så hvorfor legge ned studioet som faktisk lager gode titler til filmene sine. Å lisensiere ut navnet til b-utviklere er ikke en god ide.

Lenke til kommentar

Star Wars - Jedi Knight: Academy

 

Elsker det spillet,

brukte Lightsaber / The Force 99,9% av tida,

og gunner ble bare brukt på de som var for langt unna for saber / force.

 

Selv brukte jeg dual wield når jeg fikk muligheten,

hva valgte resten av folket? :)

Endret av malmern
Lenke til kommentar

Outlaws var faktisk mitt første FPS spill, på min Pentium maskin med 166Mhz(eller var det 266Mhz) CPU med turboknapp:p

 

Where are you, Marshaaaaall!

 

Tror det var et av mine første FPS-spill, også. Gitt ut i 1997, da var jeg 5 år. Tviler på at jeg spilte det så tidlig. :p

 

Lenke til kommentar

Maniac Mansion. Zak McKraken. Loom. Indiana Jones and The Last Crusade. Monkey Island. Monkey Island 2. Indiana Jones and The Fate of Atlantis. Day of the Tentacle. Sam & Max. The Dig. Full Throttle. Curse of Monkey Island. Grim Fandango. Escape from Monkey Island. REST IN PEACE

Lenke til kommentar

1313 så jo faktisk veldig bra ut og hadde kommet veldig langt i utviklingen... dersom målet er å tjene penger så er det jo ikke noe smart å avslutte et prosjekt som nærmer seg finale. Å avvikle LucasArts kan jeg heller ikke tenke meg er noen god idé. Omstrukturere, ja, men avvikle et selskap ifra 1982 med så gode røtter og IP'er? Meh... Dette handler nok kun om penger for Disney. De vil nok ikke lage flere Star Wars spill. I så fall gir de nok bare ut lisenser.

Lenke til kommentar

Jeg så egentlig dette komme når Disney kjøpte opp Lucasfilm. Men hadde jo et lite håp om at dette ikke skulle skje. Star Wars 1313 var jo ett av de spillene jeg hadde gledet meg mest til å spille på flere år.

 

"After evaluating our position in the games market, we've decided to shift LucasArts from an internal development to a licensing model, minimizing the company's risk while achieving a broader portfolio of quality Star Wars games,"

 

Jeg vil ikke ha flere kinect og småspill basert på Star Wars lisensen. Jeg vil ha store og voksne spill, sånn som for eksempel Star Wars 1313.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q

Jaja, hva var det siste gode spillet fra lucasarts dere spilte? Det er vel 10 år siden de slapp et brukbart spill sist, så "nothing of value was lost".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...