Gå til innhold

? Apples iOS 7 kan bli fullstendig redesignet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir nok ikke en total forandring, kun en mindre en. Nettopp det flate designet. Kopierer Windows Phone som var trendsetteren. Får forresten ikke mer snappy og smooth telefon enn WinPhones.

 

Men på tide at apple gjør noe hvertfall med iOS. De er skikkelig utdaterte nå, grensesnittet med de statiske ikonene minner meg om hjemmesider fra 2001

  • Liker 5
Lenke til kommentar

De har nå hvertfall veldig gode muligheter til å lage noe virkelig bra. Tipper vi får se et OS hvor de har tatt enda flere gode ting fra både Android og Win og integrert det med sine egne saker. Om vi er heldige har de også kommet med noe eget splitter nytt også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Overskriften skulle vært: ? Apples iOS 7 bør bli fullstendig redesignet.

 

Men de må gjøre noe nå. Operativsystemets statiske oppsett hindrer nytenkning og muligheter. Det funker kke lenger å hevde at det "funker fordi SJ sier det".

 

Jeg forventer faktisk at de finner opp noe helt nytt og setter ny standard. Det haddde vært fint for Android stanger også litt i veggen nå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tror faktisk at Facebook sin kommende "Facebook Home" blir med på å få tvunget vekk det rigide hjemmeskjerm-systemet på iOS. Tror vi går mot radikal endring på linje som Android.

 

Slik iOS er nå kan Facebook Home rett og slett ikke kjøres på iOS. Tror det blir stort nok til at iOS sin store svakhet blir altfor godt synlig opp mot andre plattformer, og at Apple ikke kan ta seg råd til å være foruten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

På tide! Apples hardware ser bra ut, men utseendet på softwaren er latterlig.

 

Ifølge The Wall Street Journal jobber Ive med et mer moderne iOS med en "flatere" design – hva nå som måtte menes med det.

 

Med det menes et renere design med mindre forstyrrende elementer. I dag etterligner de ofte virkelige ting, f.eks. lærkalender osv. Flatere design betyr at de går bort fra det, og nærmere f.eks. Windows Phone (men ikke like ekstremt).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du er gammel Vice! Hører du :grin2:

 

Merkelig argument. IOS er utgått på dato. Det funker, men mulighetene er meget begrenset. Man kan kun sjekke vær og beskjeder om man drar ned menyen. At Apple også hermer er jo nedtrekksmenyen et bevis på, og det er helt greit. Men jeg forventer at Apple gjør noe virkelig kult nå!

  • Liker 5
Lenke til kommentar

du er jo gammel da, lurer på hva som skal til for at du syns noe teknologisk er oversiktlig og enkelt..

Hehe, jeg ønsker noe nytt og bedre fremfor å bli hengende igjen med tildels utdatert og gammel funksjonalitet, og så er det jeg som blir kalt gammel. :lol:

så bra at telefonen ikke kommer med en drøss med ikoner spredt utover mange skjermer da :p så kan du legge nye apper der du vill

Kommer jo med en del ikoner fra før gitt, men problemet er at når hver eneste webside må ha sin egen app for å fungere bra på telefonen så blir det en himla mange apps etter hvert, enten man vil eller ei.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...