Gå til innhold

Firefox 20 lover økt personvern


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hyggelig nytt. På tide at de rydder litt i UI'n rundt downloads.Har ikke fått testet v20 selv ennå, men håper også at de har lagt inn en direkte "Open"-mulighet når man laster ned filer(som ikke er interessante å faktisk beholde på maskinen). Ellers så har man jo alltids OpenDownload2https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/opendownload-10902/

 

Nope, ingen mulighet for å åpne i stedet for å lagre. OD2 blir i bruk en stund til.

 

Lenke til kommentar

Muligheten til å surfe privat uten å avbryte normal surfing er jo ikke akkurat noe nytt... Dette har opera hatt veldig lenge nå..

 

 

Altså jeg ser ikke helt hvorfor folk alltid skal klage på ting som dette? Er alltid det samme når det kommer nye funksjoner til Windows, Linux, iOS, FireFox, Chrome, ja hva som helst.

 

En eller annen har ALLTID hatt det FØRST, og da skal liksom ingen andre noengang bry seg med å implementere det da liksom? Hva bryr det en Firefox bruker om Opera har hatt denne funksjonen i en mannsalder?

Lenke til kommentar

Privat modus er nyttig hvis jeg låner min brors PC, men ikke er interessert i å etterlate spor/surfelogg.

Hvis for eksempel nettleseren har for vane å huske brukernavn og passord, kan han lett få tilgang til min e-post.

Det samme gjelder andre sider med pålogging, som bare jeg, og ikke min bror bruker.

Har en del slike sider i forbindelse med jobben, sport osv.

 

Når jeg går ut av "privat modus", er det ingen spor på maskinen.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...