Gå til innhold

? Facebook blir et kommunikasjonsselskap


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan skal så Facebook tjene penger på å tilby gratis meldinger og telefoni hvis de ikke skal tjene penger på annonser/reklame?

Data mining, akjser og flere brukere også på andre tjenester de tilbyr (prioriterte poster, reklame, spill etc). Hvorvidt Facebook faktisk tjener penger lurer jeg på om kanskje fortsatt er oppe til diskusjon mtp. aksjene kan gi noe falsk bilde.

Endret av Occi
Lenke til kommentar

Jeg kommer ALDRI, jeg gjentar ALDRIG til og kjøpe en mobil som har noe med facebook og gjøre!

 

Forstår ikke hvem som vil ha noe slikt! Det er jo ille nok og være på facebook om man ikke skal ha en telefon som er så integrert også.

 

Nei den kommer aldri i mitt hus.

Kan jo bare se for deg hvor ille det kan bli/vil bli om Facebook mobile erstatter det tradisjonelle mobilnettet. Alle må være brukere, og folk som ikke er brukere blir fryst ut. Grøss.

Lenke til kommentar
Jeg kommer ALDRI, jeg gjentar ALDRIG til og kjøpe en mobil som har noe med facebook og gjøre!Forstår ikke hvem som vil ha noe slikt! Det er jo ille nok og være på facebook om man ikke skal ha en telefon som er så integrert også.Nei den kommer aldri i mitt hus.
Kan jo bare se for deg hvor ille det kan bli/vil bli om Facebook mobile erstatter det tradisjonelle mobilnettet. Alle må være brukere, og folk som ikke er brukere blir fryst ut. Grøss.

 

Skjønner tanken, men før dette skjer vil hele verdens teletilsyn og konkurransetilsyn ha satt ned foten for lenge siden. Men fyh for en skremmende tanke ja..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...