Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann! Er det noen som hadde vært interessert i å lagd en affiliates side/driftet den sammen?

 

Da tenker jeg først at vi kommer på et konge navn som slår an, eller er lett søkbar av seg selv.

 

Så blir det jo å Google Adsense den eller SEO. Noe som ikke blir et stort problem.

 

Gevinsten på dette er jo potensielle store. Og ikke så mye arbeid i det heler!

 

Visst du er interessert skriv meg en melding her på diskusjon forumet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg har ikke har ikke sagt du bryter noen regel, og eg vil og påstå at eg er både saklig og høflig i innleggene mine.

 

Og eg synes det er relevant til temaene dine at partnerene dine bør vite om at du faktisk deltar på flere prosjekter. Spesielt når du i det ene prosjektet klager på tid og i det andre poengterer at det er lite arbeid. Anser det som en hyggelig gest til med-medlemmer på forumet :)

Lenke til kommentar

Eg har ikke har ikke sagt du bryter noen regel, og eg vil og påstå at eg er både saklig og høflig i innleggene mine.

 

Og eg synes det er relevant til temaene dine at partnerene dine bør vite om at du faktisk deltar på flere prosjekter. Spesielt når du i det ene prosjektet klager på tid og i det andre poengterer at det er lite arbeid. Anser det som en hyggelig gest til med-medlemmer på forumet :)

 

Begynner å bli vanvittig lei av at du ned poster enhver tråd som du ikke har noen interesse for heler. Og tror de fleste kan lese :)

Lenke til kommentar

Har god erfaring med adsense og andre reklamering/adverts... Tråd kan slettes/lukkes har det jeg trenger takk :)

 

Du bør virkelig sette deg ned og lese litt om alminnelig oppførsel i nettforum.

 

Begynner å bli vanvittig lei av at du ned poster enhver tråd som du ikke har noen interesse for heler. Og tror de fleste kan lese :)

 

Du fremstår som komplett useriøs, og gjør deg ikke akkurat til en person man ønsker å ha noe som helst med å gjøre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Selv om problemet nå er løst (noe jeg selv tviler på) så svarer jeg. Du skrev i en annen tråd:

 

Ettersom jeg er ikke verdens beste koder eller designer.

 

Du kan lage profesjonelle websteder uten å kunne HTML. CSS, php og andre språk:

 

Make a professional website without knowing how to code etc.

 

Spørsmålet er om du kan produsere innhold og brukervennlighet som skiller seg ut i massen. For hvert år som går blir konkurransen hardere og hardere på nettet. Det er antagelig verdens hardeste bransje om man kan kalle det det. Det hevdes at 5 prosent av de som driver nettsteder tjener penger. Det beste er å ha en fysisk bedrift og bruke nettet til reklame, extranet (drupal er ypperlig til det), infrastruktur, i et nøtteskall effektivisert data-, informasjons-, kommunikasjons- og IT logistikk.

 

Du kan lage så og si alle tenkelige nettsteder med et CMS system som for eksempel drupal:

 

http://www.packtpub.com/books/drupal

 

Det Hvite hus, univeristetet i Bergen og mange andre store bedrifter bruker drupal som plattform på nettet.

 

Ønsker du et eget unikt design, er det ikke vanskelig, men da må du kunne litt HTML, CSS samt php. Det enkleste er å modifisere standard temaet (designet) med egne farger etc.

 

Jeg kan sette opp en drupal site for deg, men gjør det ikke gratis.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...