Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Installering av et program tok over nettleseren ?


Anbefalte innlegg

Jeg skulle installere et fotoprogram jeg fant på nettet. Men det gjord mye skade, det tok helt over Firefoxen, men jeg klarte nå å fjerne dette tillegget da. Men noe merkelig skjedde, at de ikonene til Utvidelse jeg hadde på Firefoxen forsvant, men når jeg tastet Verktøy og Utvidelse var de til stede der, så det var ikke slettet. Men det er da mer tungvint å gå på Verktøy og finne utvidelsene som f.eks. notisblokk, oversetter... Selv om jeg avinstallerer og installerer på nytt, kommer det ikke opp noe ikon på nettleser, noen som har en løsning her ? Programmet jeg installerte da dette startet heter Snap.Do og det går heller ikke an å avinstallere det. Tror det kan være som spam.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Neste gang bør du google navnet på programmet først. Det er masse treff som indikerer misbruk.

 

skjønte ikke helt den videon, men rart at det ikke går an å avinstallere Snap.Do på vanlig måte, det å gå gjennom Kontrollpanel, alle andre program kan da avinstalleres på den måten ?

Lenke til kommentar

Jeg fikke et tips av en som gikk ut på at jeg skulle gå gjennom Oppgavebehandling og avslutte snap.do, /dessuten så fant jeg hvor den og dens filer var på maskinen C. Jeg gikk inn der, og slettet det, men likevel er snap.do i kontrollpanelet under programmer og ikke kan slettes der. Og heller ikke er det mulig å legge til disse ikonene jeg snakket om. Men skal kjøre litt antispy og antvirusprogram no, så får en se om det kan ordne seg.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...