Gå til innhold

Hvordan installere en fil på PCn ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Download jpeg62.zip

Extract jpeg62.dll from jpeg62.zip. We recommend that you extract jpeg62.dll to the installation directory of the program that is requesting jpeg62.dll.

If that doesn't work, you will have to extract jpeg62.dll to your system directory. By default, this is:

C:\Windows\System (Windows 95/98/Me)

C:\WINNT\System32 (Windows NT/2000)

C:\Windows\System32 (Windows XP, Vista, 7)

If you use a 64-bit version of Windows, you should also place jpeg62.dll in C:\Windows\SysWOW64\

Make sure overwrite any existing files (but make a backup copy of the original file).

Reboot your computer.

If the problem still occurs, try the following:

Open Windows Start menu and select "Run...".

Type CMD and press Enter (or if you use Windows ME, type COMMAND)).

Type regsvr32 jpeg62.dll and press Enter.

Lenke til kommentar

Skjønner engelsken, men det er vel det at jeg skal legge filen en annen plass enn i nedlasting. Jeg søkte på C:\Windows\System32 i datamaskinen, og da kom det opp Windows Media Player, og det er da ikke noe fornuft i. Bedre om noen mer detaljert kan fortelle hva jeg skal gjøre ?

Lenke til kommentar

Jeg tar å åpne mappen til jpeg62.dll under nedlasting og trykker på den og kopierer. Så åpner jeg maskinen og finner C:\Windows\System32 men det går nå ikke an å lime den inn der. Det er sikkert noe galt jeg har gjort ?

Endret av merterje
Lenke til kommentar

Du må ha admin rettigheter for å kopiere filer inn i windows katalogen!

Ja men det kommer ikke noen spørsmål vedrørende administrasjons rettigheter. Når jeg åpner C:\Windows\System32 så drar jeg fil fra mappen på nedlastingen eller jeg prøvde også å kopiere den over til C:\Windows\System32, men det vises på filen et sånt merke "begrenset stans", og dessuten når jeg kopierer og forsøke å lime inn, så viser det at det ikke er noe å lime inn. Så det er vel en teknikk jeg ikke skjønner ?

Lenke til kommentar

Jeg har ikke noe problem med å kopiere den til System32 folderen. Jeg drar den over og får en dialogboks som sier at jeg trenger administrative rettigheter for å flytte filen. Da klikker jeg bare på fortsett. Jeg kjører win 7 x64 Ultimate.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...