Gå til innhold

Nye skjermbilder fra GTA V (PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt ærlig aldri sett den enorme interessen for GTA, men syns dette ser uvanlig bra ut. Tviler likevel på at jeg gidder å kjøpe det, etter det mildt sagt skuffende GTA IV. Red Dead likte jeg derimot meget godt.

 

Skulle selv også foretrukket mer RDR fremfor GTA. RDR var en perle av et spill.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Pen grafikk, men blir litt skeptisk når jeg ser dette kommer ut på PS3/XBox 360 og ikke PS4/XBox 720(?).

De fleste spill på denne generasjonen i dag får "nedstrippet" grafikk i forhold til PC utgivelse, for å unngå lave FPS'er.

 

Litt merkelig (og synd) at de har valgt å utgi dette kun et par måneder før PS4 når det er tvil om at PS4 vil være bakoverkompatibel til PS3... det hadde vært konge å ha dette som lanseringstittel til PS4.

 

Jeg kommer uansett til å kjøpe det, da jeg er en stor fan av GTA/RDR :)

Endret av Diceman_
Lenke til kommentar

Lange transportetapper så man istedet tar taxi er jo noe man taper feks.

 

AtW

 

Det blir jo helt opp til individet. For min del tok jeg veldig mye taxi i GTA IV, selv om byen ikke var særlig stor. Men som sagt, etter at Rockstar revolusjonerte den åpne verdenen med Red Dead Redemption, har jeg klokketro på at de klarer å fylle arealet med nok interessante hendelser, både tilfeldige og scriptede.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Pen grafikk, men blir litt skeptisk når jeg ser dette kommer ut på PS3/XBox 360 og ikke PS4/XBox 720(?).De fleste spill på denne generasjonen i dag får "nedstrippet" grafikk i forhold til PC utgivelse, for å unngå lave FPS'er.Litt merkelig (og synd) at de har valgt å utgi dette kun et par måneder før PS4 når det er tvil om at PS4 vil være bakoverkompatibel til PS3... det hadde vært konge å ha dette som lanseringstittel til PS4.Jeg kommer uansett til å kjøpe det, da jeg er en stor fan av GTA/RDR :)

 

Pen grafikk? Jeg syntes det så helt ræva ut til å være et spill fra 2013.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Pen grafikk? Jeg syntes det så helt ræva ut til å være et spill fra 2013.

 

Grafikken ser kun pen ut på små bilder akkurat slik som GTA IV. På en stor skjerm kommer det til å være uklart/lav oppløsning og ujevne kanter av en annen verden.

 

En senere, eventuell PC-utgave kommer sikkert til å være av den typen som ikke støtter AA/AF.

Endret av Heatsink
Lenke til kommentar

Selvsagt er det opp til den enkelte, men det er jo da noe å tape om det gjør bilkjøringen kjedeligere for endel folk.AtW

 

Har aldri hørt at folk har klagd på at noen av spillene har vært for store. Brukte mye quicktravel i både RDR og GTAIV, men det betyr jo ikke at jeg ikke satte pris på at verdenene var store. Noen ganger vil man gjøre en spesiell ting, enten det er å gå videre med storyen eller noe annet, og da er det greit å kunne hoppe over en kjøretur gjennom byen. Andre ganger vil man bare kjøre rundt på måfå.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har aldri hørt at folk har klagd på at noen av spillene har vært for store. Brukte mye quicktravel i både RDR og GTAIV, men det betyr jo ikke at jeg ikke satte pris på at verdenene var store. Noen ganger vil man gjøre en spesiell ting, enten det er å gå videre med storyen eller noe annet, og da er det greit å kunne hoppe over en kjøretur gjennom byen. Andre ganger vil man bare kjøre rundt på måfå.

 

Jeg synes det ble for mye tid på kjøring i GTA IV til tider, og tok heller taxi istedet. Da er litt av poenget borte.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Pen grafikk, men blir litt skeptisk når jeg ser dette kommer ut på PS3/XBox 360 og ikke PS4/XBox 720(?).De fleste spill på denne generasjonen i dag får "nedstrippet" grafikk i forhold til PC utgivelse, for å unngå lave FPS'er.Litt merkelig (og synd) at de har valgt å utgi dette kun et par måneder før PS4 når det er tvil om at PS4 vil være bakoverkompatibel til PS3... det hadde vært konge å ha dette som lanseringstittel til PS4.Jeg kommer uansett til å kjøpe det, da jeg er en stor fan av GTA/RDR :)
Pen grafikk? Jeg syntes det så helt ræva ut til å være et spill fra 2013.

Ræva og ræva. Det er samme maskinvare som for 7 år siden, så en kan vel kanskje ikke akkurat forvente at det har skjedd enormt mye...

 

For det er jo fantastisk hvor mye de har klart å presse inn på bla. 256 MB RAM. Joda, det har ikke så mange moderne grafiske elementer som depth of field, tesselering, eller avanserte lys/skyggelegging, men med tanke på hvor stor verdenen er og hvor ekstremt svak maskinvaren i konsollene er så virker det som om de har overgått seg selv.

 

At spillet kommer til å lagge en del i en del scener tviler jeg ikke på, og synes GTA IV ble litt for laggete på konsoll for min del når du gjorde noe mer enn å gå rundt. Så å vente at det kommer til PC for å få på noe svært etterspurt Anti-Aliasing, 1440p (i steden for 720p som jeg antar spillet kjører på), 60+ FPS (mot 30), samt mer stabil og smooth opplevelse som ikke dropper kraftig i FPS uansett om jeg har 1 eller 20 politi etter meg. :)

Endret av Andrull
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...