Gå til innhold

Her er Battlefield 4 (Windows)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fokus på enspiller!? Battlefield har stort sett alltid handlet om flerspiller (bortsett fra Bad company, men det er et forferdelig spill i mine öyne), så dette er en stor skuffelse. Gi meg et nytt Battlefield 2, der var det ingen historie, full fokus på flerspiller.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Dette så direkte ikke bra ut. Russerne er terrorister. Alle action sekvenser er skriptet som bare det. Ingen frihet. AI som er skripted, dumme som dokker og har ikke blitt ett skvett smartere de siste 10årene. Sånn har alle krigspill vært de siste årene. Dette spillet gir verken noe nytt eller farandrer på formelen.

Hva blir så sigleplayeren for bf5. Enda en russisk terrorist og hans hær som skal drepes av en squad på 5 mann og enda flere action scripted evens enn før? Spilte singleplayeren i bf3 i 20min, så orket jeg ikke lengre. Minnet litt om den nye die hard filmen. 1,5t action uten mening. Blir nok en stund til jeg kjøper et krigsspill for å spille single playeren.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

tja, jeg er mer en sp fyr, og jeg synes dette bare så dritt kjedelig ut... dice prøver seg på ting de ikke kan, sp delen av bf3 var i mine øyne enda dårligere enn cod sin, noe som strengt talt er utrolig med tanke på lav nivået i cod sin storytelling! venter på noen gode filmer fra mp, og grafisk sett var det ikke så utrolig imponerende, hadde forventet meg mer!

Lenke til kommentar

Dette så direkte ikke bra ut. Russerne er terrorister. Alle action sekvenser er skriptet som bare det. Ingen frihet. AI som er skripted, dumme som dokker og har ikke blitt ett skvett smartere de siste 10årene. Sånn har alle krigspill vært de siste årene. Dette spillet gir verken noe nytt eller farandrer på formelen.

Hva blir så sigleplayeren for bf5. Enda en russisk terrorist og hans hær som skal drepes av en squad på 5 mann og enda flere action scripted evens enn før? Spilte singleplayeren i bf3 i 20min, så orket jeg ikke lengre. Minnet litt om den nye die hard filmen. 1,5t action uten mening. Blir nok en stund til jeg kjøper et krigsspill for å spille single playeren.

 

Tror du skal kikke litt mer på de 17 minuttene med gameplay. Vi skal nok lenger øst enn kun Russland og landene deromkring.

 

Fokus på enspiller!? Battlefield har stort sett alltid handlet om flerspiller (bortsett fra Bad company, men det er et forferdelig spill i mine öyne), så dette er en stor skuffelse. Gi meg et nytt Battlefield 2, der var det ingen historie, full fokus på flerspiller.

 

Er det noe galt i å ville fortelle en historie i et skytespill? Syntes dette var et godt strategisk grep av DICE da mange klagde på enspillerdelen i Battlefield 3 og syntes den manglet noe. Denne presentasjonen viste at de har hørt på tilbakemeldingen og tar den til etterretning.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Det ser helt magiskt ut.:-) Dette er noe vi kan glede oss til.også er det bygd på PC platform. Det skal sies at jeg heller ikke er inntresert i singelpl.men moro å se hvordan det blir da.ikke sure selv om da måla.vi får nok snart se det,også for hands bestille det,å få spille beta.

Lenke til kommentar
Forskjellen imellom Battlefield 1,2 og 3 er så store at det er ikke noe annet enn en skam å kalle dette for 4.
Her kan jeg til dels holde med. Det så litt ut som en DLC egentlig - ikke et helt nytt spill.Men hvem vet, det kanskje blir fantastisk bra når det kommer :)

 

 

Dlc til bf3? Da har du grafikk på bf3 som vi andre ikke har.:-).å hvis du mener det ikke skal være forskjell på spilla,kan du jo spille COD.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...