Gå til innhold

Hevder Spotify skal starte med video


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde vært knall å hatt video streaming som en del av den samme prisen.

Regner med at prisen stiger da.

 

Free er slik det er.

Unlimited er slik det er.

Unlimited video er unlimited med muligheten til å streame film.

Premuim er slik det er.

Premium video er premuim med muligheten til å streame film.

 

elns^ Da blir jo selvfølgelig de video alternativene dyrere

 

Lenke til kommentar

@seppo - ja ser også for meg en liknende løsning/økning i pris. det er riktignok mulig de vil forsøke å "tvinge" folk over på å teste videotjenesten ved å ha en felles pris på både film og musikk, men det vil tiden vise.

 

Verken Netflix eller HBO har vært i nærheten av å overbevise meg når det kommer til utvalg. Men klarer de å realisere en videotjeneste med vesentlig bedre utvalg, blir jeg svært fornøyd! (Slik Spotify fungerer for meg i dag, er det en av flere kilder til ny musikk - men jeg merker at jeg i større og større grad leter andre steder enn på spotify).

Lenke til kommentar

Høres kjempemessig ut! Man kan ikke gjøre annet enn å håpe på at dette blir en tjeneste som ENDELIG kan tilby nok innhold til å i alle fall vær i nærheten av å tilfredsstille kundene nok til å holde de vekk fra TPB. Men om så, har vi jo også dette problemet med tilgjengelighet og at de samme kundene må vente måneder og år før de blir tilgjengelig på tjenesten - og vips, var man på TPB igjen.

 

I tillegg må man i gjennom hele prosessen vitne om at ingen forstår dette og lese kommentarer fra mennesker som "skal ha og skal ha" uten å betale noenting for det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...