Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Angst for pustesvikt og problemer med svelging.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette høres veldig ut som angst og ikke tvangslidelse. Uten at jeg er medisinsk ekspert så tror jeg du går på feil medisin. Har hatt angst i over 12 år å kjenner meg igjen i noe av det du skriver utenom det med maten, men angst igjen er veldig forskjellig fra person til person. Jeg igjen er redd for hjertestans eller problemer med hjertet.

Lenke til kommentar

Dette høres ut som panikkangst for meg også. Dette med svelging kan være bivirkning av Fluoxetine. En av de mest søkte tingene på medisinen er nettopp "fluoxetine trouble swallowing". Dette står også i bivirkningsrapporten i felleskatalogen.

 

Bare for sikkerhets skyld, du har ingen andre tegn på hjerneslag eller hjernehinnebetennelse og du har ikke blitt av noen frådende dyr i det siste? ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette høres ut som panikkangst for meg også. Dette med svelging kan være bivirkning av Fluoxetine. En av de mest søkte tingene på medisinen er nettopp "fluoxetine trouble swallowing". Dette står også i bivirkningsrapporten i felleskatalogen.

 

Bare for sikkerhets skyld, du har ingen andre tegn på hjerneslag eller hjernehinnebetennelse og du har ikke blitt av noen frådende dyr i det siste? ;)

 

Jeg har ikke blitt bitt av dyr, og har ingen tegn til hjerneslag eller hjernehinnebetennelse. Jeg skal si til psykiateren at jeg kan gå på cipralex isteden.

 

Anonym poster: 4a3794dfa8eb35667863c726b7d20967

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...