Gå til innhold

De beste nyversjonene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker header-bildet, veldig bra character art i Tactics Ogre! Som vi sier i episoden: samme stilen som Final Fantasy 12 og Final Fantasy Tactics :)

 

Akihiko Yoshida sto for character design i alle disse spillene, samt Vagrant Story. Interessant nok var Yasumi Matsuno regissør og Hitoshi Sakimoto komponist på alle sammen også; for min del Squares klart mest interessante team, med et litt annet fokus enn Sakaguchi, Nomura, Uematsu.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Liker header-bildet, veldig bra character art i Tactics Ogre! Som vi sier i episoden: samme stilen som Final Fantasy 12 og Final Fantasy Tactics :)
Akihiko Yoshida sto for character design i alle disse spillene, samt Vagrant Story. Interessant nok var Yasumi Matsuno regissør og Hitoshi Sakimoto komponist på alle sammen også; for min del Squares klart mest interessante team, med et litt annet fokus enn Sakaguchi, Nomura, Uematsu.

 

100% enig. Jeg elsker Hitoshi Sakimoto sin musikk, den er alltid nydelig.

Lenke til kommentar

Rad episode, som vanleg. Knall kombinasjon av kunnskap og humor.Einig i kvart ord som blei sagt om RE-maken. Nikka gjenkjennande til referansen til den hengjande zombien som forsvann, og får framleis frysningar på ryggen berre ved tanken på freaken ute i skogen.

 

Hyggelig å høre! Ja det er et skikkelig freaky spill til tider!

Lenke til kommentar

Kjøpte min gamecube i 2003 for 1300kr ilag med Resident Evil 1 remake og Resident Evil 0. Var kun 2 spill til som jeg planla å kjøpe til den og ble kun 2 til. Metal Gear Solid Twin Snakes og Resident Evil 4.

 

Foresten zombiean som våkner opp igjen etter du har drept dem heter Crimson Heads. Dem springer som Left 4 Dead zombier og tåler som bare faen. Er derfor annbefalt å lære hvor du kan gå rundt zombian. Min beste speedrun tid er på 2timer og 15m

 

Twin Snakes er også en genial bra Remake, iallefall grafikkmessig, men noe av stemmeskuespillet syns jeg ikke har samme dybden og sjarmen som i originalen selvom kvaliteten er bedre. Er enig i at spillet er altfor enkelt. På grunn av first person siktemodus kan man ta Revolver Ocelot uten å røre på seg. Velger man å ikke spille det sånn så blir det derimot genialt.

 

Foresten om man eier gamecube original spillene kan man fint laste ned Dolphin emulator og ISO fil backup av det spillet man har og spille det på PC via kontroller/Tastatur osv og ha høy oppløsning:

 

Youtube eksempel av MGS: Twin Snakes 1080p: https://www.youtube.com/watch?v=iTb9r47S9qU

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...