Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Silverlight krasjer kun med tv2sumo


Anbefalte innlegg

Problemet er at det er kun på tv2sumo silverlight krasjer og ikke lar meg se video.

 

Jeg får sett ting på Netflix som bruker silverlight. Når jeg derimot skal jeg på tv2sumo så går det 10 sekunder før jeg får beskjed om at silverlight plugin har krasja. Jeg har prøvd å avinstallere og installere igjen flere ganger. Restarte maskina og så prøvd igjen. Jeg får det ikke til å funke. Har prøvd Chrome (som jeg vanligvis bruker), Firefox, Opera, til og med IE, ingenting funker. Jeg får ikke sett video på tv2sumo. Har sjekket at jeg har siste versjon av både silverlight og nettleserne, og at silverlight er aktivert.

 

Er det noen som kan hjelpe meg og si hva jeg kan gjøre for å fikse problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Dette er ikke noen god løsning, men inntil du har funnet ut av det så burde det fungerer om du kjører en virtuell xp maskin. (XP VirtualBox) f.eks.

 

Takk for tipset. Jeg har ikke prøvd det, fordi jeg fikk sett programmet via den gamle tv2sumo-siden, sånn jeg forsto det. Husker ikke hvordan jeg kom innpå den, men det var med det gamle designet, og jeg ser jo også at det enda står "beta" på nye tv2sumo. Hvis det ikke går an i lengden å bruke den gamle, skal jeg prøvde det du sa til jeg finner løsning på det andre problemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...