Gå til innhold

Kjøpe en til SSD eller bytte?


Anbefalte innlegg

Hei

OCZ Agility 3 120 GB'en er full. Burde jeg kjøpe en 120/128 GB til, eller selge den gamle og kjøpe en 240/256 GB. Ser ut som de fleste anbefaler Samsung 840 (standard). Er bracket og ekstra ledninger som følger med i kit-versjonen unødvendig?

 

 

Cooler Master 430

Asus P8Z68 V-LX

Intel Core i7 2600

XFX Radeon HD 6950

OCZ Agility 3 120 GB

Seagate Barracuda 1 TB

Chieftec 750 w

Kingston 4 x 4 GB 1066/1333MHz

Windows 7 64-bit

Endret av Stigs_BF_cousin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Avhengig av hvordan du har satt opp maskinen din...

 

Om du har OS, spill og programmer på SSDen, så ville jeg si en større SSD er bedre. Spill har visstnok ikke så særlig mye å hente på å være på en SSD.

Montering kommer an på kabinettet ditt: du kan benytte OCZ's bracket til din evt. nye SSD (slikt er standard). Virker ikke som ditt kabinett har egne plasser til 2,5"-disker.

 

I min dual-bay laptop har jeg en SSD på 120GB til OS/programmer, og en 750GB HDD til spill/data...pr. nå har jeg bare litt over 40GB i bruk på SSDen.

 

 

Jeg regner med du allerede har (bla.a.) slått av Windows Shadow Copy, muligheten for Hibernation og redusert størrelsen på pagefile.sys?

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...