Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Fin test. Gleder meg til SGS4 kommer og man får sammenlignet toppmodellene.

Bildene i artikkelen er forresten litt små, skal ikke noen av de være mulig å forstørre? Ingen er klikkbare (bildene av telefonen, benchmarks osv..)

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Fin test. Gleder meg til SGS4 kommer og man får sammenlignet toppmodellene. Bildene i artikkelen er forresten litt små, skal ikke noen av de være mulig å forstørre? Ingen er klikkbare.

Klikk inn på bildeviseren og last ned originalbildene med den grønne pila oppe til høyre.

 

Flott test av kameraet (det var bare det jeg leste), men jeg savner sammenligningsbilder av de samme motivene tatt ved samme lysforhold. For eksempel med Samsung Galaxy SIII, Nokia Pureview 808 og Canon Powershot G15. Bare for å ha noen velkjente referanser.

Lenke til kommentar

Batteriet bør være ett stort trekk. Det er veldig dårlig gjort å måtte skru på batterisparing kontinuerlig, eller å måtte lade den rett før dagsrevyen. Mobilen har en kraftig prossesor, for at den skal utnyttes. Det at man må "passe" på at batteriet ikke skal bli tomt hele tiden blir for dumt. Man bør kunne bruke mobilen aktivt i minst en dag før den tar kvelden.

 

I mine øyne bør den få 5.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Batteriet bør være ett stort trekk. Det er veldig dårlig gjort å måtte skru på batterisparing kontinuerlig, eller å måtte lade den rett før dagsrevyen. Mobilen har en kraftig prossesor, for at den skal utnyttes. Det at man må "passe" på at batteriet ikke skal bli tomt hele tiden blir for dumt. Man bør kunne bruke mobilen aktivt i minst en dag før den tar kvelden.

 

I mine øyne bør den få 5.

Nå vet jeg ikke om du har lest flere tester av HTC One, men det har jeg. Slik jeg har forstått det er det veldig forskjellig fra test til test hvordan batteriet er, mest sannsynlig ikke endelig/ulik software som er i "test-telefonene". Men har lest at den fint kan brukes aktivt minst en dag, før den blir tom. (Selv uten å aktivere strømsparing)
Lenke til kommentar

"Har alt av teknologi" javel, hvor er FM-senderen hen isåfall ??

Ett slikt uttrykk bør ikke brukes uten det er riktig.

 

Vet mange syns FM-sender er veldig kjekk å ha innebygget i mobilen ved bruk i bilen, men ett fåtall av mobilene som har denne funksjonen.

Duverden, seriøst? Blåtann er det man bruker for å overføre lyd fra telefon til bilstereo. Fm sender var vel noe man brukte på 90 tallet...?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hundre ganger finere enn S4 og iP5. Nå skal ikke jeg ha ny telefon på lenge enda, har i dag en Desire og en S2. Men hvis jeg skulle hatt noe skulle det nok blitt denne. S2 er en helt grei tlf, men mye heng på den og så er den temmelig stygg. Første Galaxy S derimot var ganske pen, S2 mye styggere. Dessuten sliter Samsung med en utpreget billigfølelse og den ligger ikke godt i hånden. Jeg blir nok å holde meg borte fra Samung som merke, de begynner å bli for store og ha for mye makt, likeledes Apple.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hmm, er veldig fristende til å kjøpe denne. Liker HTC, har hatt min Desire siden juni 2010, og den holder forsatt seg gående, selv om jeg har en Note 1 som jeg bruker en del også.

Men kvalitets messig synes jeg HTC har et stort overgrep på Samsung. De føles liksom ikke skjøre ut

(Apple boys, ikke gidd engang )

Og denne telefonen er rett og slett nydelig i mine øyne

 

Duverden, seriøst? Blåtann er det man bruker for å overføre lyd fra telefon til bilstereo. Fm sender var vel noe man brukte på 90 tallet...?

Jeg har ikke støtte for Bluetooth i min bil :/

Har aldri benyttet meg av slike FM sendre, men om telefonen hadde hatt en innebygget, ville jeg nok det. Så slipper jeg CD plater over alt i bilen

Endret av G-Man™
Lenke til kommentar

Må være den fineste av nye smarttelefoner hittil, kanskje noensinne? Venter på Nexus 5, men denne frister enormt, men litt skeptisk til Sense og andre skall når eg har hatt to generasjoner Nexus tlf'er...

 

Joda, denne telefonen her er rimelig fin, men hvor lang tid tar det før det kommer en bedre telefon som igjen er finest og best?

Endret av Bakken91
Lenke til kommentar

Hmm, er veldig fristende til å kjøpe denne. Liker HTC, har hatt min Desire siden juni 2010, og den holder forsatt seg gående, selv om jeg har en Note 1 som jeg bruker en del også.

Men kvalitets messig synes jeg HTC har et stort overgrep på Samsung. De føles liksom ikke skjøre ut

(Apple boys, ikke gidd engang )

Og denne telefonen er rett og slett nydelig i mine øyne

 

 

Jeg har ikke støtte for Bluetooth i min bil :/

Har aldri benyttet meg av slike FM sendre, men om telefonen hadde hatt en innebygget, ville jeg nok det. Så slipper jeg CD plater over alt i bilen

Men da ettermonterer du blåtann. Koster vel så og si ingenting lenger.

Lenke til kommentar

 

Jeg har ikke støtte for Bluetooth i min bil :/

Har aldri benyttet meg av slike FM sendre, men om telefonen hadde hatt en innebygget, ville jeg nok det. Så slipper jeg CD plater over alt i bilen

 

Netopp dette som er poenget!

Etter hva jeg har hørt selges det faktisk ganske mange frittstående Fm-sendere fra eks, Clas Ohlson og telekiosker, mye mer enn man skulle tro.

 

Uansett, poenget mitt angikk ikke selve behovet men det att Amobil bruker ett uttrykk i testen de ikke skulle ha brukt.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...