Gå til innhold

Blizzard annonserer gratis samlekortspill (iPad, Windows)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, ikke interessant for meg. Jeg er dog ikke spesielt skuffa, fordi avdukingen av dette spillet var ikke hypa og Blizzard skrev i notisen at det ikke var snakk om sequels, expansions eller titan. Jeg så for meg en remake av et klassisk spill på mobile enheter eller noe rundt der.

Lenke til kommentar
For noe søppel- De burde slutte å kaste bort tiden sin på Magic the gathering kloner og heller konsentrere seg om å gjøre ferdig Titan
Håper du er klar over at dette 'teamet' ikke er det samme som jobber på Titan..

Enig, det faller på sin egen urimelighet, de har mange ansatte med forskjellige spesialiteter. Noen er kompetente på ett felt, kanskje ikke like oppegående på et annet.

Lenke til kommentar

Magic The Gathering må da ha dratt inn noe vanvittig mye penger på alle disse åra. På starten av 90 tallet da jeg surra rundt på ifi på blindern hadde folk bærepose på bærepose med magic kort. Husker jeg på den tida spilte mot en kar som vistnok hadde en deck med hvite kort som var verdt 17.000 spenn! Selv spiltejeg en sort pestilence, terror osv til ca 500. Etter nå et tidtalls expansions og banning av masse gamle kort så er det kanskje ikke så rart at lufta er godt ut av spillet.

 

Btw: i originalreglene står følgende. Each player draws one card from the oponents deck. This card is played like an ante an the winner wins this card. Var ALDRI noen som spilte med den regelen i frykt for å miste dyre kort..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...