Gå til innhold

Vi kårer den beste digitale spillbutikken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dersom du lager gamersgate kontoen din på www.gamersgate.co.uk får du britiske priser på alle spillene dine, noe som gjør den portalen betraktelig bedre enn testen viser.

 

Da vi logget inn på www.gamersgate.co.uk ble vi videresendt til www.gamersgate.com, og fikk derfor prisene i Euro uansett. Jeg sjekket dette igjen nå, og det er fortsatt slik.

 

Tja og skjønner ikke helt at dere ikke fant Dishonored hos gamersgate etc. Er tja tre spillsider jeg ser på helgetilbudene til. Gamersgate. steam og gog :p må kanskje legge til testvinneren her og se hva priser de har. Aldri hørt om den siden før

 

Her kan jeg ikke skjønne annet enn at Dishonored ikke var lagt inn i sortimentet til GamersGate i det vi utførte testen i februar.

 

 

Jeg savner Origin i denne testen

 

Origin er ikke med i pristesten, fordi de kun hadde 3 av 16 spill. Men vi har vurdert selve tjenesten her: http://www.gamer.no/artikler/139466/vi-karer-den-beste-digitale-spillbutikken/4/#origin

Lenke til kommentar

Det er vel ikke rart at disse kode-butikkene er billigere siden de ikke har like store serverkostnader? Hvis de selger en kode til et spill på Steam, så lastes jo spillet ned via Steam sine servere. Blir vel litt urettferdig å sammenligne prisene hos slike "parasitt-butikker" med prisene til butikker som holder spillene selv?

Lenke til kommentar

Jeg føler ikke en test viser noen ting om en nettbutikk. Så klart så kommer det jo frem om en butikk er veldig mye dyrere på alt. Butikker som Origin og Uplay er jo sentrert rundt utgiverens spill og vil som oftest være dyrere i Norge.

 

Når jeg ser etter spill kikker jeg på flere forskjellige sider. Derfor føler jeg en test som dette ikke er representativ. Om man skal ha et spill så ser man gjennom alle de kjente lavprisbutikkene. Selv kikker jeg alltid på G2Play, GMG, Cdon, Spaceworld, Gamefly, osv. for å finne laveste pris. Du vet aldri når en butikk har tilbud eller kjører en lavere pris på det spesifikke spillet. GMG, G2Play og de andre ikke-norske butikkene har som oftest tilbud i en eller anen form.

Lenke til kommentar
Dersom du lager gamersgate kontoen din på www.gamersgate.co.uk får du britiske priser på alle spillene dine, noe som gjør den portalen betraktelig bedre enn testen viser.
Da vi logget inn på www.gamersgate.co.uk ble vi videresendt til www.gamersgate.com, og fikk derfor prisene i Euro uansett. Jeg sjekket dette igjen nå, og det er fortsatt slik.

 

Må lese det du quota en gang til

Wrathmonth sa om du lager kontoen på .co.uk

TST sa om du logger in på kontoen

2 helt forskjellige ting

 

Lenke til kommentar

Må lese det du quota en gang til

Wrathmonth sa om du lager kontoen på .co.uk

TST sa om du logger in på kontoen

2 helt forskjellige ting

Ah, jeg mente besøkte. Ikke logget inn. Det er vanskelig å opprette en konto på .co.uk når man blir videresendt til .com umiddelbart.

Endret av TST
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...