Gå til innhold

Google og Telenor gjør det lettere å kjøpe Android-apper


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

Telenor får vel payback fra google siden de står pengetransaksjonen så det sleipe gliset til hr. Vellan er vel forståelig.

 

Med "lettere å kjøpe" menes "Mer å hente" for Telenor. De gjør vel sitt for at dette blir svært så enkelt vil jeg tippe.

 

 

 

Lenke til kommentar

De vet jaggu hva som må til for å grave seg nærmere lommebøkene våre...farlig, farlig greier!

 

Ja, fy fader ass. Valgfrihet er noe skikkelig dritt.

 

Hva med de som ikke ønsker å registrere kredittkort hos Google? Eller de som ikke har bankkonti?

 

På tide å se litt lenger enn nesa rekker.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Flott for oss som ikke er over 18 og har foreldre som ikke er villige til å legge inn kredittkortinformasjon på sønnen sin telefon...

 

Det er flott, det har du helt rett i. Dette har verken du eller noen andre godt av!

Det virker som samfunnet idag gjør alt dem kan for at unge skal få muligheten til å pådra seg så mye gjeld som overhodet mulig.

Endret av San22_
Lenke til kommentar

Det er flott, det har du helt rett i. Dette har verken du eller noen andre godt av!

Det virker som samfunnet idag gjør alt dem kan for at unge skal få muligheten til å pådra seg så mye gjeld som overhodet mulig.

Man blir ikke akkurat fattiglus av å kjøpe noen apper, men likevel, jeg ser de negative sidene...

 

Edit: Nå kom jeg visst på at jeg ikke er Telenor-kunde. Det var synd... :(

Endret av Havardu
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...