Gå til innhold

Anmeldelse: Sniper: Ghost Warrior 2 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Filipinske skoger og Tibetiske templer

 

Tror dette skal være "filippinske skoger og tibetanske templer". (Og for den del, "filippinsk jungel til serbisk bysentrum" tidligere i teksten)

 

Er det slik å forstå at kulefysikken på den verste vanskelighetsgraden ikke går an å finne ut av på egen hånd? Synes ikke nødvendigvis manglende opplæringsmodi er et stort problem når man selv ber om en utfordring, men det er mulig jeg misforstår.

 

Synes egentlig dette spillet høres litt artig ut uansett.

Endret av oerhört
Lenke til kommentar
Filipinske skoger og Tibetiske templer
Tror dette skal være "filippinske skoger og tibetanske templer". (Og for den del, "filippinsk jungel til serbisk bysentrum" tidligere i teksten)

 

Dette snek seg gjennom korrekturen. :) Har rettet det opp nå. Takk!

Endret av Arodem
Lenke til kommentar

Likte spillet jeg, kanskje litt lett, og selvfølgelig ganske lineært.

 

Men skytingen og oppdragene dro meg inn. Dette er veldig likt Ghost Warrior 1, men et veldig veldig veldig pent spill på PC. Skjønner ikke hvorfor Gamer absolutt skal kjøre det på de utdaterte konsollene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det nevnest at det ligner på eit spill som kunne vert 5 år gammelt, ikkje så rart når det spillest på PS3.

At dere kom på og teste spillet på disse utdaterte konsollene som knap klarer 20-25 fps, sjølv ved lav oppløsning er for meg eit under.

Burde blitt testet på PC, bildeflyt har alt og sei for og få ein god opplevelse av spillet.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Et elendig spill! Jeg synes en firer er alt for raust.

Har ingen ting med snikskyting å gjøre. Her er det ingen fokus på ballistikk, fysikk, vind, vær, fuktighet osv.

Det er omtrent like realistisk som Battlefield serien.

Når et spill utgir seg for å være rettet mot folk som ønsker å spille rollen som snikskytter, så forventer jeg at det er en vesentlig realisme i de delene av spillet som gjør at folk får lyst til å kjøpe spillet.

Alle som har skutt litt med rifle og eventuelt prøvd langholdsskyting eller benchrest skyting vet hvor ekstremt skuffende dette spillet er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

At dere kom på og teste spillet på disse utdaterte konsollene som knap klarer 20-25 fps, sjølv ved lav oppløsning er for meg eit under.Burde blitt testet på PC, bildeflyt har alt og sei for og få ein god opplevelse av spillet.

Vi etterlyste PC-utgaven, som vi alltid gjør, men fikk kun spillet tilsendt til PlayStation 3. Vi lar ikke være å anmelde spillet av den grunn, selv om vi er enig i at noen spill egner seg best på en PC.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Et elendig spill! Jeg synes en firer er alt for raust.Har ingen ting med snikskyting å gjøre. Her er det ingen fokus på ballistikk, fysikk, vind, vær, fuktighet osv.Det er omtrent like realistisk som Battlefield serien.Når et spill utgir seg for å være rettet mot folk som ønsker å spille rollen som snikskytter, så forventer jeg at det er en vesentlig realisme i de delene av spillet som gjør at folk får lyst til å kjøpe spillet.Alle som har skutt litt med rifle og eventuelt prøvd langholdsskyting eller benchrest skyting vet hvor ekstremt skuffende dette spillet er.

 

Jeg er helt enig! Jeg skyter en del selv, dog ikke mye langhold da. Men kulefall og slikt er betraktelig høyere enn i dette drittspillet. Det nærmeste jeg kommer snikskyting av det jeg har prøvd er sniper elite og sniper elite V2. Skulle ønske det kunne eksistert et ekte snikskytter spill, som tok mange faktorer i betraktning... (Ps: prøv å skyte presist på 500m. når man skyter igjennom blader og busker fra bakken...)

Lenke til kommentar

Litt game play:

 

 

 

 

 

Basert på de to videoene, spesielt den første så ser ikke dette spesielt spennende ut. Grafikken ser helt ok ut, men selve spillet ser ut til å være alt for enkelt og begrenset i hva man kan gjøre eller hvordan man vil løse oppgavene.

Lenke til kommentar

Det at spill anmeldelser kommer lenge etter spillet kom ut, er nok noe som er gjordt med vilje for å selge mest mulig før det blir slaktet av media og spillere.

 

Spillet kom jo ut 12/13 mars mens dei første Anmeldelsene kom ut rundt 18-20, dette blei og gjordt når Medal of Honor: Warfighter kom. utgiverne veit at spillet er under pari og vill tjene mest penger på produktt sitt før folk skjønner hvor dårlig det er.

 

Endret av Sinusn
Lenke til kommentar
Et elendig spill! Jeg synes en firer er alt for raust.Har ingen ting med snikskyting å gjøre. Her er det ingen fokus på ballistikk, fysikk, vind, vær, fuktighet osv.Det er omtrent like realistisk som Battlefield serien.Når et spill utgir seg for å være rettet mot folk som ønsker å spille rollen som snikskytter, så forventer jeg at det er en vesentlig realisme i de delene av spillet som gjør at folk får lyst til å kjøpe spillet.Alle som har skutt litt med rifle og eventuelt prøvd langholdsskyting eller benchrest skyting vet hvor ekstremt skuffende dette spillet er.
Jeg er helt enig! Jeg skyter en del selv, dog ikke mye langhold da. Men kulefall og slikt er betraktelig høyere enn i dette drittspillet. Det nærmeste jeg kommer snikskyting av det jeg har prøvd er sniper elite og sniper elite V2. Skulle ønske det kunne eksistert et ekte snikskytter spill, som tok mange faktorer i betraktning... (Ps: prøv å skyte presist på 500m. når man skyter igjennom blader og busker fra bakken...)

 

http://www.snipercentral.com/snipersim.htm

Har hatt den linken i bokmerker i årevis, men aldri prøvd det, så hvordan det funker(hvis det funker i det hele tatt) kan jeg ikke si noe om.

Lenke til kommentar

Et elendig spill! Jeg synes en firer er alt for raust.Har ingen ting med snikskyting å gjøre. Her er det ingen fokus på ballistikk, fysikk, vind, vær, fuktighet osv.Det er omtrent like realistisk som Battlefield serien.Når et spill utgir seg for å være rettet mot folk som ønsker å spille rollen som snikskytter, så forventer jeg at det er en vesentlig realisme i de delene av spillet som gjør at folk får lyst til å kjøpe spillet.Alle som har skutt litt med rifle og eventuelt prøvd langholdsskyting eller benchrest skyting vet hvor ekstremt skuffende dette spillet er.

 

Nei, når du set vanskeligheten på Easy, så kan du ikkje forvente det... Om du har på det vanskeligste og skal skyte folk ganske langt vekke, så må du ta hensyn til lengde, ballistikk, vind, høgde iallefall, pluss at målet forflyttar seg heile tida, eit bomskudd og alle vert klar over at det er ein snikskyttar der ute... Greit nok at det ikkje fyller krava for å væra like realistisk som realiteten, men du gløymer at dette er for underhaldning, ikkje øving for skyting innan verkelegheiten.

 

Men dette vart litt likt sniper elite spela, med tanke på om du sit godt gøymd langt vekke, og skyt eit skudd, så veit alle med ein gong kvar du er... og kjem stormande mot deg.

Endret av WhatWorld
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...