Gå til innhold

Carmageddon sprutar blod neste generasjon (Mac, Windows)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er du klar for meir villmannskøyring og umoralsk poengsanking?

Hell yes! Eller... Satt mange timer med eneren i serien. Husker en oppdatert se-versjon, men problemer med grafikken på det, så det ble ikke så mye. 2eren tok nok også sine kveldstimer hos meg. Husker det jeg likte så godt var frihetsfølelsen det gav. Kunne liksom gjøre hva en ville. Krasje og hoppe var stas! Kjøre ned folk var aldri særlig viktig, men artig mulighet (å ta alle "pedestrians" tok litt lang tid per runde).

 

Blir nok å kjøpe dette også! :D

 

...tenkte egentlig å svare her på nynorsk, men det hadde nok blitt for mange feil. Hadde det som hovedmål på barne og ungdomsskole, men aldri mitt sterkeste fag. Fint å friske opp litt og!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Et nytt og ordentlig Carmageddonspill hadde ikke vært å forakte. Mange gode barndomsminner her iallefall.

 

 

Offtopic: Om folk vil skrive på dialekt og det er forståelig så skjønner jeg ikke hvorfor folk skal klage. Tror dette handler mer om et politisk tema hvorfor vi enda har nynorsk på skolen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Moderatormelding

Moderatormelding

Denne nynorskdiskusjonen som enkelte av dere alltid klarer å blusse opp kan oppsummeres i tre korte trekk.

  • Noen misliker å lese nynorsk og liker fortelle det til verden
  • Noen har ikke noe imot nynorsk og forsvarer bruken
  • Gamer.no har flere ganger uttalt at de ikke ønsker hindre sine skribenter i å skrive på sitt foretrukne skriftmål. Nynorsk er likestilt med bokmål.

Vi er ikke tjent med å ha denne diskusjonen til hver eneste sak som er skrevet på nynorsk. Derfor kommer nye innlegg som utelukkende diskuterer bruken av nynorsk til å bli fjernet eller flyttet til et mer egnet sted.

 

Det har vært mange diskusjoner rundt bruken av nynorsk hos Gamer.no:

 

http://www.diskusjon...owtopic=1319689 (2009)

http://www.diskusjon...owtopic=1355512 (2011)

http://www.diskusjon...owtopic=1361512 (2011)

 

Jeg er sikker på at dere finner det meste av argumenter både for og imot nynorsk i tillegg til svar fra redaksjonen i Gamer.no i disse trådene.

 

Hvis du skulle være interessert i å diskutere hvorvidt nynorsk bør fortsette som skriftmål i Norge eller om det bør være del av skoleundervisningen kan dere opprette eller finne frem til tråder for dette i samfunnsdelen av forumet vårt. Det finnes for eksempel en tråd med tittel Er nynorsk nødvendig? i kategorien «Politikk og samfunn».

 

Noen innlegg har blitt fjernet. Reaksjoner på moderering tas på PM eller på epost forum[at]diskusjon.no

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Edit:

 

om skal ta alle "folka" er stella bilen et must :D. dette er et av de bilspillene man kan spille med venstrearmen om man har knekt høyre handledd =)

 

Eller "russformario" med moddet config-fil, så effekten varer så lenge man vil. ;)

Drugs-effekten, "intheloft", i 30 sek. istedet for 5 var...interessant.

 

/Edit

 

Og jeg som skulle legge ned $150 i Kickstarteren...men så kom det en regning, også kom det enda en, og så var Kickstarter-perioden over. :mad: / :cry:

 

 

Og hvem bryr seg om artikkelen er skrevet på nynorsk eller bokmål? Granted, i det som skulle være nynorsk-timene på ungdomsskolen endte det som regel med opprør (kan ikke egentlig se noe poeng i skulle kunne skrive på nynorsk når jeg har bokmål), men det forhindrer ikke meg i å kunne lese nynorsk nesten like enkelt som bokmål - og å kritisere andre for å skrive på den dialekten er ikke annet enn fullstendig mangel på respekt!

Endret av Paladin@LANur
Lenke til kommentar

Godt å høre at det ikke skal stå på finansene. Jeg ble selv med på kickstarterkampanjen, og ser frem til at de får laget spillet ferdig. Som PC-spiller gir jeg i utgangspunktet blanke i konsollstøtte, men om det kan gjøre spillet mer populært og gi spillstudioet mer midler til flere spill, så er det en god ting.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...