Gå til innhold

Spotify på SD kortet


Anbefalte innlegg

Slettet for "klippe og lime" ikke er godt for noen :-)

Om det er noen som har spørsmål så Send en PM til @Rudde93 så hjelper han dere sikkert :-)

 

Edit

Prøver igjen :-)

 

Hvordan få Spotify musikk data på sd koret(dette har jeg gjort og fungerer 100%):

Found this info on the Spotify forums and thought I'd share it with you guys. It enables Spotify to save your downloaded/offline playlists to your external SD card without using any other apps such as DirectoryBind and Apps2SD and whatever.

Basically you install a previous version of Spotify which supported selecting SD storage (no idea why this feature was removed!) and then upgrading to the latest version while keeping that feature intact.

1. Uninstall Spotify and check that the Spotify folder in sdcard/Android/data has been removed.

2. Install the old version of Spotify from here

3. Start the app and don't log in (if you are logged in auto, log out) and press the menu button and select the SD storage option.

4. Change the standard location to /mnt/extSdCard or /storage/extSdCard and then log in (if it bugs when you log in, just exit the app and try again)

5. Select a single playlist to download/offline play and let it finish downloading before you go to the next step. Don't download all your music here, just a little playlist with a few songs is enough.

6. Go to the Play Store and update the Spotify app to the newest version.

7. Now enable Extreme Quality in the new Spotify app and begin downloading all your play lists Provided you did everything correctly, Spotify will now save all offline/downloaded music to the external SD card now until you uninstall the app (unknown if future updates will break this feature)

Check via your file browser that Spotify is indeed saving to the external SD before downloading your entire collection If it's not saving to the SD card, the path to the SD card you typed is probably wrong..check it again.

Check via your file browser that Spotify is indeed saving to the external SD before downloading your entire collection If it's not saving to the SD card, the path to the SD card you typed is probably wrong..check it again.

 

Linker

http://androidforums...workaround.html

http://forum.xda-dev...d.php?t=1984322

 

Linker har jeg lånt av kjære @Rudde93, så gi credit`s til han! :-)

Endret av Ray001
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Wow, du er flink til å klippe og lime, jeg tror en URL hadde vært nok.

Jaja, det er nå greit det.

Kan slette den jeg, og ha det for meg selv :-)

Det var en liste som jeg hadde lagret meg, og har ikke linken nå, desverre.

Tenkte uansett at dette var godt nok, og om det var noen som hadde spørsmål kunne man hjelpe til :-)

Endret av Ray001
Lenke til kommentar

Klarte du helt ærlig ikke å finne den?

Hadde jeg satt meg ned å lett etter den så hadde jeg nok det. Men når jeg har denne data liggende på word dokument, så klipper jeg og limer det over. Enkelt og greit for meg.

Og da ligger det her, og ikke bare en link med innhold som kan forsvinne...

Jeg mener innholdet er viktigere enn linken? Eller hva? Kan se ut som noen ikke er enige med det da...

Lenke til kommentar

Det var da jævlig til syting det var her da, han prøver bare å hjelpe andre, er vel ingen vits å oppføre seg som en drittunge over det.

Liker ikke folk som ikke gir opphav credit.

Tja, har vel ikke gjort det noen gang?

Har vel startet noen tråder(bl.a. SGS2), og har linker i signaturen min. Ja noen virker vel ikke lenger, men skal vel slette / fikse dem en gang i tiden.

 

Ikke galt i tråden din sånnsett,Ray001. Du trengte bare å inkludere hvor du hentet det fra :)

EDIT:

Takk for tipset! :)

Ja, hadde jeg hatt linken der og da, så hadde jeg nok gjort det, men nå var @Rudde93 fremme med den linken, så vi får gi han litt credit for den :-)

 

Jeg legger inn igjen det som jeg slettet, men skal ikke ha noe credit for det, så bare det er sakt.

Lenke til kommentar

Da forsvant mine offline spill lister(det som var nedlastet på mobilen), etter en oppdatering ifra Spotify.

Litt plagsom er det, men skal teste igjen om jeg får alt tilbake igjen. Ikke mulighet før i kveld/morgen, da begrensninger på internett på jobb(jobber offshore på båt og har internett over satelitt).

I kveld / i morgen er jeg i Bergen.

Om dette fungerer så har jeg ihvertfall mer plass på intern minne.

 

En må bare huske på at man ikke tar en slik oppdatering når man er f.eks ute å reiser(i utlandet, eller på båt med satelitt internett = DYRT og tregt nettverk).

Endret av Ray001
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...