Gå til innhold

Skjermen låste seg, og ble svart.


Anbefalte innlegg

Hei,

 

For noen dager siden mens jeg satt å leste på nettet låste plutselig pc-en seg totalt (bilde låste seg, sto stille), og jeg ble nødt til å restarte pc-en ved å holde inne knappen. Når jeg skrudde den på igjen virket ikke skjermen, så jeg skrudde den av, tok ut og inn batteriet, prøvde igjen, og da virket den plutselig igjen.

 

2 dager senere skjer det samme igjen, skjermen fryser og når jeg skal restarte pc-en, så virker ikke skjermen (skjermen er bare svart, virker ikke som den får strøm eller noe, reagerer ikke), uansett hva jeg gjør.

 

Har prøvd å koble den til tv-en med HDMI, men tv-en reagerte ikke på at jeg koblet den til engang. Er også umulig å kunne gjøre noen særlige ting fysisk ting inne på pc-en, fordi jeg rett og slett ikke ser skjermen, og ikke aner hvor musa er, hvor jeg evt trykker, eller vet om pc-en starter opp normalt ved at jeg kommer til brukerinnlogging, eller hva. Ikke peiling.

 

Den bråker litt unormalt mye med oppstart, og av en eller annen grunn; Hvis jeg skrur den av med knappen, også kobler til strømledningen, starter den automatisk uten å bruke start-knappen, noe som aldri har skjedd tidligere. Er også usikker på om det kanskje lukter litt svidd, men vifta går vært fall ekstremt, og bråker litt unormalt mye, og blir varm på 10-20 sekunder.

 

Om det er skjermkortet som er defekt, eller ikke aner jeg ikke. HJELP?!?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...