Gå til innhold

Hva skal jeg velge?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg får et gratis spill fra Origin da jeg lastet ned og aktiverte SimCity før tidsfristen. Jeg har null peiling på spill, spesielt på disse. Så spørsmålet er: hva skal jeg velge? Jeg vet ikke en gang hva jeg liker. Derfor tar jeg gjerne i mot tips og anbefalinger!

 

Her er spillene jeg kan velge mellom.

28vvmub.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig ville jeg ha valgt enten Mass Effect 3, Battlefield 3 eller Dead Space 3.

 

Mass Effect 3: Tredje-persons skytespill med rollespillelementer.

 

Battlefield 3: Første-persons skytespill med mulighet for lagarbeid.

 

Dead Space 3: Tredje-persons horrorskytespill i verdensrommet krydret med litt rollespillelementer.

Lenke til kommentar

Valget må stå mellom ME3 og BF3. Bryr du deg om historie tar du ME3, er du kun opptatt av fps hjernedød action ta BF3(knall bra i så måte). Plants vs. Zombies er god underholdning, men er relativt billig kontra de andre spillene til vanlig. Samme med Sim City 4 egentlig.

 

Resten ville jeg ikke rørt selv om de ble kastet etter meg.

Endret av Torsdag
Lenke til kommentar

Dead Space 3, Mass Effect 3, og NFS: Most Wanted (om det er det nye, utvikla av Criterion) er dei som gir deg mest "valuta" for gratiskupongen, ie. dei ligg nærast fullpris endå.

 

Dei andre er anten gamle (SimCity 4) eller billegspel som du kan få til 20-30 kroner andre stader (PvZ, Bejeweled).

 

Battlefield 3 har gitt meg mange timer med underhaldning, men det er også ganske sneaky av dei å ha det med der, utan å inkludere noko DLC - du kjem til å vere stengt ute frå fleirtalet av servarar om du ikkje kjøper alle DLC-pakkene (eller Premium). Då er det ikkje SÅ greit lenger, sjølv om det akkurat no er Origin-sal sal på ein del ting, inkludert Premium , så du kan jo her få BF3 + all DLC for 249,-.

 

SimCity 4 er eit mykje betre SimCity-spel enn SimCity 2013, då. :)

Lenke til kommentar

Battlefield 3 har gitt meg mange timer med underhaldning, men det er også ganske sneaky av dei å ha det med der, utan å inkludere noko DLC - du kjem til å vere stengt ute frå fleirtalet av servarar om du ikkje kjøper alle DLC-pakkene (eller Premium). Då er det ikkje SÅ greit lenger, sjølv om det akkurat no er Origin-sal sal på ein del ting, inkludert Premium , så du kan jo her få BF3 + all DLC for 249,-.

 

Mulig dette var akkurat det du mente, men det som koster 249,- er vel Battlefield 3: Premium Edition, som inneholder både grunnspillet og all DLC (tror jeg?), så da trenger man ikke velge gratis BF3 egentlig, med mindre man vil kjøpe Battlefield 3 Premium etterpå, som koster 224,50. Hvis man er interessert i BF3 vil jeg nok anbefale å bare kjøpe den til 249,- og heller velge et annet gratis.

 

Selv valgte jeg Dead Space 3 fordi det var det dyreste av spillene så vidt jeg kunne se.

Endret av Inxs
Lenke til kommentar

Hadde ikkje fått med meg at det var ein "Premium Edition", berre. DÅ EG VAR UNG (for nokre månader sidan) så måtte ein kjøpe BF3 og Premium-"pakka" (all DLC) separat. :p

 

Om du kan få båe to til 249, så er jo det den logiske veien å gå, og heller blåse gratisspelet på ME3 eller DS3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...