Gå til innhold

Battle Isle får åndelig oppfølger (Linux, Mac, Windows)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Battle Isle får åndelig oppfølger".

 

Har noen her ventet på en "åndelig" oppfølger til Battle Isle? Jeg har hvertfall ikke sett noen gi uttrykk for det.

 

Enda en gjeng med folk uten erfaring som ønsker å melke nostalgi ved å kalle noe en spirituell oppfølger til >sett inn gammel og kjær spilltittel her<. Klarer de det? Det gjenstår å se.

Lenke til kommentar

Har noen her ventet på en "åndelig" oppfølger til Battle Isle? Jeg har hvertfall ikke sett noen gi uttrykk for det.

Det tror jeg nok. Personlig synes jeg for eksempel det er svært interessant. Battle Isle representerer en glimrende type strategispill vi ser alt for lite av.

 

Edit: Heh, la nettopp merke til posten over din. "verden trenger en spirituell oppfølger til Battle Isle!"

Endret av Joachim_F
Lenke til kommentar

Endelig!! Jeg var en stor fan av Battle Isle serien (samt History Line 1914- 1918) og har savnet et liknende strategispill i nyere tid som er tro til originalen og ikke 3D slik som Massive Assault. Har jo funnet et par varianter på Apple Store som nærmet seg, men som manglet dybden til Battle Isle serien.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...