Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sex med litt trang forhud


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har hold på jomfrudommen fram til nå. Selv om jeg er veldig komfortabel rundt det motsatte kjønn har jeg valgt å holde meg til jeg møter en spesiell. Det har seg så at jeg endelig har møtt denne jenten jeg så lenge har ventet på. Jeg har i det siste funnet ut at jeg har noe trang forhud. Jeg får huden lett over hode når den er slapp, men når den er stiv får jeg den nesten ned til kanten men ikke lenger. Jeg var hos lege for å få fikset meg, men får ikke gjort noe før til sommer, og siden vi begge har vert ganske klar siden juletider så har vi ikke lyst å gå for lenge. Det beste hadde vert til helgen siden det blir en helt spesiell dag for oss og jeg tror det kunne blitt veldig fint.

 

Er det noen som har noe erfaring med dette? Jeg er klar over at sexen ikke blir optimal, men det gjør meg ingenting.

Burde jeg trekke forhuden så langt bak jeg klarer inn i kondomet (føles veldig trangt jo lengre over hode huden er)

Eller burde jeg trå kondomet over staken uten å dra huden bak?

 

Noen tips?

 

Anonym poster: ab0c77a742138849e513652ad22cdd8d

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ingen personlig erfaring, så ta det for det det er.

 

Er det mulig å trekke forhuden tilbake før du får ereksjon? Vil tro det avhenger av om hodet er tykkere enn skaftet ellers. Er skaftet en god del tynnere kan det kanskje være en løsning.

 

Hvordan forhuden ligger inne i kondomet spiller mindre rolle, men det høres ikke veldig komfortabelt ut å ha forhuden over hodet dersom det gir deg smerter.

Lenke til kommentar

Har ingen personlig erfaring, så ta det for det det er.

 

Er det mulig å trekke forhuden tilbake før du får ereksjon? Vil tro det avhenger av om hodet er tykkere enn skaftet ellers. Er skaftet en god del tynnere kan det kanskje være en løsning.

 

Hvordan forhuden ligger inne i kondomet spiller mindre rolle, men det høres ikke veldig komfortabelt ut å ha forhuden over hodet dersom det gir deg smerter.

Funker det å ha forhuden framme når den er inni kondomet? Endret av Snikkers
Lenke til kommentar

Det er ikke meningen og kapre tråden, men jeg har så og si samme problemet som TS.

 

Jeg klarer å dra forhuden over når den er erigert, men dog ikke så langt nedover staken. (Aner ikke om dette er normalt, men.)

 

Men når den er erigert, så må jeg sitte og strekke litt om jeg skal få den bak hodet, og om jeg får den bak hodet, så smetter den tilbake av seg selv. (Og om jeg strammer musklene der nede mens den er bak, så strammer det som faen.)

 

Jeg mistenker jo at det er den "strengen" som er stram, da jeg merker det mer i den siden hvor den er, er det da bedre å bruke den kremen enn å dra til legen med en gang?

 

Beklager om jeg bruker ødelegger tråden din, TS! Anonym poster: 1767a99335bdb0bf35c0f49797a0e437

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...