Gå til innhold

Lanserer toppmodell med helt nytt operativsystem


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

NYDELIG at vi får et seriøst ikke-amerikansk alternativ. For meg spiller det liten rolle om jeg bruker iOS, Android eller Windows Phone 8, siden personvernet er nøyaktig like skralt når basen ligger i USA.

 

Framover vil vi nok se ekstremt mye negativ presse omkring Tizen, siden amerikanerne vil kjempe blodig for å forhindre at andre land får tilang til personlig info på lik linje med de selv.

 

I internett-alderen er informasjon makt og penger - dette blir spennende.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Samsung med eget OS. Unnskyld meg, men de er elendig på software! Uten Android, hadde de ikke vært noen ting. De bør holde seg til hardware.
Det er jo ikke bare Samsung, men 12 andre selskaper også, inkludert Intel.

 

Nå har jo Intel ingen erfaring med programvare av en slik art, så vi får nå se. Men flott med alternativer.

Lenke til kommentar

Gleder meg faktisk til å se å prøve Taizen, hadde gode syntes Meego systemet på N9en til Nokia var et kjempesystem, mange ser på dette systemet som en slags oppfølger.

 

Er slette ikke sikker på at det blir å ligne, jeg vet lite om Tizen, ..men synes egentlig alt nytt er spennende => gleder meg til å trykke /leke meg med det.

 

Videre er det en -bra- ting at Samsung holder flere muligheter åpne, og ikke låser seg -helt- til et OS (*host dum-Nokia)*) eller lar være å eksperimentere og prøve seg med nyvinninger.

 

Ja Android har vært veldig bra for Samsung ,og vil med all sannsynlighet være bra for dem og andre i lang tid framover.

 

Igjen , ting som Firefox OS, Taizen, +++ kjempebra , konkuranse -er- en kjempefin ting, og de gamle systemene har sikkert endel å lære av de nye og omvendt

Lenke til kommentar

Går ikke Tizen og Ubuntu litt i sømmene på hverandre med å begge ha helt åpen kildekode? Vil i alle fall påstå å si at Ubuntu er det med mest potensial i og med at det allerede kjøres på pc, nettbrett og mobil - utviklere har liksom fått et forsprang. Skal ikke drepe Tizen med en gang altså, gleder meg til å prøve :)

Lenke til kommentar

Samsung med eget OS. Unnskyld meg, men de er elendig på software! Uten Android, hadde de ikke vært noen ting. De bør holde seg til hardware.

 

Men det er nettop dette de har vært flinke med;

Først bruker de Android som er utviklet av Google, så gir de den sitt særpreg med ny/ekstra funksjonalitet som gjør varemerket Samsung populær (hvis jeg ikke husker feil er det Samsung som står for 40% av av Android salget). Til sist når folk er godt kjent med Samsung skifter de bare OSet på bunnen med sitt eget - og voila. Folk flest kjøper Samsung telefonen - de tenker ikke på om det er Android eller Tizen på bunnen.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...