Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Kan ikke se Screenrecordingene mine!


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har hat noen problemer etter at jeg restartet pc'en min.

 

* Når jeg bruker Fraps eller ezvid så ser jeg ikke video, jeg hører bare lyden av det jeg recorder, hva kan problemet være?

 

* Har også problemer med Minecraft tekkit, hvis noen vet hva det er. når jeg starter spillet har jeg ca 230 fps og etter ca 20 sek synker det kraftig til 1 - 0 fps. hva kan problemet være her ?

 

* jeg har også et problem som var der før restarten, pc'en min finner ikke asus phoebus lydkortet mitt. har noen en løsning ? :)

 

og på forhånd, tusen takk for eventuelle svar! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For den første delen har eg hatt liknande problem med svart skjerm opptakk med lyd. Da har vanligvis vært korrupt Codec, om du ikkje får skikkeleg avinstallert fraps og reinstallert igjen må du enten bruke skikkelig register rens for video codecs eller reinstallere windows for å fikse det problemet.

 

 

*edit: har du sjekket video filene på annen pc som du har tatt opp?

Endret av dolten
Lenke til kommentar

For den første delen har eg hatt liknande problem med svart skjerm opptakk med lyd. Da har vanligvis vært korrupt Codec, om du ikkje får skikkeleg avinstallert fraps og reinstallert igjen må du enten bruke skikkelig register rens for video codecs eller reinstallere windows for å fikse det problemet.

 

 

*edit: har du sjekket video filene på annen pc som du har tatt opp?

Nei, men hva mener du med register rens ?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...