Gå til innhold

Gratis spill fra Orgin


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk en mail fra EA i går, det ser ut til at jeg er så heldig at jeg får en kopi til av Simcity?

edit:

Utrolig rotete disclaimer.

 

Alle ordførerne som spiller SimCity er ekstremt viktige for teamet hos Maxis. Vi vet at vi dummet oss ut, og vi vil gjerne takke dere for at dere fortsetter å ha troen på oss og er tålmodige. De gode nyhetene er at vi har løst alle de store problemene og at spillerne koser seg med spillet. Vi får fantastiske tilbakemeldinger fra tilhengerne, og vi vet at mange av dere har det gøy og utforsker alle de nye mulighetene i SimCity.

Som et tegn på hvor takknemlige vi er for at dere har holdt ut gjennom problemene, gir vi nå bort en nedlasting, uten ekstra kostnad, av et EA-spill til PC fra Origin*. Ordførere som har autentisert et eksemplar av SimCity på Origin innen 25. mars kan velge et spill uten ekstra kostnad via en innløsingsportal inne i Origin-klienten senere denne uken. Vi åpner innløsingsportalen land for land, så noen av dere kan få tilgang til den litt før andre. Portalen blir tilgjengelig over hele verden 22. mars.

Vi vil ikke at noen av dere skal gå glipp av dette tilbudet, så merk deg at du må registrere eksemplaret ditt av SimCity før 25. mars 2013 kl. 23:59 PST og låse opp ekstraspillet før 30. mars 2013 kl. 23:59 PST. Hvis du vil vite mer om hvordan du får tak i ekstraspillet og se en liste over spill som er med i tilbudet, kan du lese listen med vanlige spørsmål og svar her: FAQ. Vi har tatt med noen av de hotteste spillene i EA-katalogen, så velg et, og legg det til i Origin-biblioteket ditt på vår regning!

Med hilsen

Maxis

*DETTE TILBUDET UTGJØR INGEN KREDITT ELLER VERDI, OG ER IKKE ET GAVEKORT. TILBUDET UTLØPER 25. MARS 2013 23:59 PST. KUN GYLDIG FOR KJØP AV NYE EKSEMPLARER AV SIMCITY (“PRODUKTET) SOM ER REGISTRERT PÅ ORIGIN-KONTOEN DIN FREM TIL 25. MARS 2013 KL 23:59 PST. SPILL SOM IKKE ER LASTET NED FRA ORIGIN.COM FREM TIL 30. MARS 2013 KL. 23:59 PST KAN IKKE LASTES NED. HVILKE SPILL SOM ER MED I TILBUDET KAN ENDRES. GYLDIG OVERALT DER PRODUKTET SELGES. KUN ETT TILBUDSKJØP PER KUNDE. KAN IKKE KOMBINERES MED ANDRE TILBUD, GAVEKORT, RABATTER ELLER ANDRE TILBUDSKUPONGER. TILBUDET KAN IKKE BYTTES UT, OVERFØRES, SELGES ELLER VEKSLES INN MOT PENGER ELLER ANDRE VARER OG TJENESTER. TILBUDET GJELDER IKKE FORHANDLERE, DISTRIBUTØRER OG ANSATTE HOS ELECTRONIC ARTS INC. OG DERES AGENTURER/SAMARBEIDSPARTNERE. TILBUDET ER UGYLDIG DER DET ER FORBUDT, SKATTEBELAGT ELLER BEGRENSET AV GJELDENDE LOVVERK. SJEKK GJELDENDE SLUTTBRUKERAVTALE OG ANDRE AVTALER PÅ WWW.EA.COM.

Endret av Hachon
Lenke til kommentar

Fikk velge i stad, men jeg hadde alle spillene bortsett fra Medal of Honor, så da ble det det...

 

Hadde du giddet å bare legge ut ett par ord om hvordan det er om du får prøvd det idag? Det står om det og Need for Speed for min del da jeg har de andre jeg ønsker der. Gav egentlig opp MoH serien etter det forrige spillet men kanskje om dette er sånn passe halvgreit og siden det er gratis liksom... :)

Lenke til kommentar

Jeg valgte også NFS, og ser ut som om EA ikke er uten humor, for etter at det var installert ville ikke spillet starte :p

 

Så det var jo fin gave at jeg fikk et spill jeg ikke kunne spille fordi jeg hadde kjøpt et annet spill jeg ikke kunne spille.

 

Heldigvis fant jeg løsningen, og det var her EAs lille spøk virkelig kom fram, jeg må bare slå av skjerm 2 og 3 når jeg starter spillet. etter at spillet er startet kan jeg slå på skjermene igjen men for å starte går det da ikke :p

Lenke til kommentar

Hadde du giddet å bare legge ut ett par ord om hvordan det er om du får prøvd det idag? Det står om det og Need for Speed for min del da jeg har de andre jeg ønsker der. Gav egentlig opp MoH serien etter det forrige spillet men kanskje om dette er sånn passe halvgreit og siden det er gratis liksom... :)

 

Testa de første oppdragene i går, og joda, ser jo pent ut, men det er jo det samme som alle andre Call of Battlefield spill... Jeg spiller utelukkende single player. Det må jo ogspå nevnes, så jeg aner ikke hvordan flerspilleren er...

Lenke til kommentar

Testa de første oppdragene i går, og joda, ser jo pent ut, men det er jo det samme som alle andre Call of Battlefield spill... Jeg spiller utelukkende single player. Det må jo ogspå nevnes, så jeg aner ikke hvordan flerspilleren er...

 

Call of Battlefield ja hehe, blir vel samme gamle leksa dette her da. Spørs om det ikke blir litt bilkjøring på meg istedenfor, uansett takk for svar doktor :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har du startet nedlastningen via Origin burde det være aktivert, hvis ikke:

Logg inn på Origin, velg "Origin" øverst til venstre, "Innløs produktkode"

Jeg prøver å gjøre dette, men jeg har ikke noen kode? Jeg lastet det ned via viagame, laget meg en bruker på origin. Men jeg har ikke peiling på hva jeg skal gjøre når det kommer til produktkode. Det står at det skal stå på baksiden av coveret, men det har jo ikke jeg selvfølgelig, siden jeg kjøpte og lastet det ned på viagame. Hvordan får jeg tak i produktkoden??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...