Gå til innhold

Disse Samsung-mobilene får Android 5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis Galaxy S II får Android 4.2.2 kan jeg ikke gjøre noe annet enn å gi Samsung en klapp på skulderen for god innsats. Dette er en telefon som kom i salg i april/mai 2011 med Android 2.3. ... men at de har fortsatt å oppdatere den i hva som sikkert blir ca 2 år er imponerende i Androidsammenheng. ...

Helt enig. 4.1.2 var dog litt treg på min SGSII men i dag fikk jeg en ny oppdatering(fremdeles 4.1.2) og nå flyter det fint igjen, til og med hjemknappen har blitt responsiv igjen, slik som på 4.0.4(4.1.2 gjorde denne treg)

 

 

Lenke til kommentar

Hvis Galaxy S II får Android 4.2.2 kan jeg ikke gjøre noe annet enn å gi Samsung en klapp på skulderen for god innsats. Dette er en telefon som kom i salg i april/mai 2011 med Android 2.3. Oppdateringene har riktignok tatt tid (spesielt Ice Cream Sandwich), men at de har fortsatt å oppdatere den i hva som sikkert blir ca 2 år er imponerende i Androidsammenheng.

 

Ja, i hvertfall i OEM-sammenheng, ikke nødvendigvis Android sammenheng.

Største grunnen til at jeg nå eier en Nexus 4 er pga oppdateringer.

Blir veldig imponert om Samsung klarer å pushe ut oppdateringene tidvis nå fremover, da 5.0 ikke er ute på nexus-enheter enda. Kanskje de har skjønt at folket vil ha en oppdatert telefon:P.

 

Men gleder med til 5ern!;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jukse den til seg er nå en ting, men at hardwaren ikke er ment for den og du ender opp med sirup er jo noe annet.Jeg kan legge inn win 7 på en gammel data, men ønsker jeg dette? Neppe

Nyere OS trenger ikke være så mye mer tungkjørt, i mange tilfeller er de bedre optimalisert.

Jelly Bean gjorde jo mye for å fjerne hakking i menyer osv, og Win 7 var heller ikke så mye tyngre enn XP (Vista derimot...).

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja om samsung prøver å lokke folk til å oppgradere for å få OSet er jeg med på å stjele det.

 

Stjele????

Android er open source.

 

Ingen stjeling å lage en custom rom. Fullt lovlig. Krever bare tid og talent og samarbeid. Og på populære telefoner er det mange flinke folk med mye fritid som samarbeider om å lage knallgode oppdateringer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...