Gå til innhold

Hunden min , Aina (5mnd)


Anbefalte innlegg

Hei. Mit navn er Ørjan, å håper jeg kan få god respons for dette..

 

Etter min 13 år gammle hund døde, så har vi nå fått oss en ny, som nå er 5 mnd. den heter Aina.

 

Så lurte jeg på om det var noen der ute som kunne bruke 10 sekunder av livet sitt på en god ting mot meg.

 

Jeg har veldig dårlig råd, å sliter med å betale masse mat til hunden, så har jeg oppdaget en konkuranse der man kan vinne 1års forbruk av hundemat, så håper dere kunne hjelpe meg...

 

Alt dere trenger å gjøre er å gjøre dette ( dere trenger facebook)

 

1. ********** trykk inn på den linken

2. trykk på ta meg til duell.

3. Stem på Aina..

 

Dere hadde gjort noe stort for meg, å håper mange kan gjøre dette for meg, jeg elsker hunden min, å vill at den skal få masse mat :))

Endret av Hårek
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Klarer du ikke å kjøpe mat til hunden din burde du ikke ha hund i det hele tatt..

Jeg sier ikke dette for å være slem, men hjelpsom. Det er direkte uansvarlig å ta til seg et dyr når du IKKE har råd overhode.

Det er ikke bare mat som koster, men også veterinær, leker, osv, osv, osv, og noe av det viktigste å ha når man har dyr er helseforsikring til dyret ditt!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hei

 

Nå har jeg stemt på deg, men vil slenge med en liten moralpreken i samme slengen. Jeg forutsetter at du forteller sannheten over her og ikke bare pynter på den for å score sympatipoeng. Men jeg er delvis enig med Buffy over her. Vær så snill, for hundens skyld, å vurder omplassering evt skaff annen hjelp om du faktisk har problemer med å skaffe mat til hunden din. En ting er mat, men noe helt annet er det den dagen du står overfor store veterinærregninger, hva skjer da? Man må tenke litt framover også, i alle fall for hundens del.

 

Lykke til uansett..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...