Gå til innhold

Verdensrom-sex kan få katastrofale følger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

-riste oppgitt på hodet-

 

Noen journalister burde virkelig sette seg inn i kildematerialet og FORSTÅ DET, eller la være å skrive noe om saken i det hele tatt. Studien dette er basert på tok meg to sekunder å finne på google scholar og 3 minutter å lese oppsummeringen. https://papyrus.bib....andle/1866/8988

 

Jeg sikter til den opprinnelige journalisten som dro dette laaaaangt ut over hva funnene sier og ikke ovenstående som ukritisk kopierte den videre. Vegard, gjør vitenskapen en tjeneste og stopp spredning av slike useriøse artikler. Eller i hvertfall opplys om at det er fantasifullt oppspinn av canadiske/ amerikanske journalister basert på forskningsresultater de ikke forstår...TAKK!

Når kilden det linkes til er Daily Mail burde det kime ei klokke for noen og enhver.

Lenke til kommentar

Det er vel ikke så nøye om den kjønnslige omgangen er i vektløs tilstand? Det er vel først og fremst om utviklingen av fosteret er i vektløs tilstand som betyr noe...

 

Enn så lenge mener jeg at de fleste romturistene vel er oppe i et halvt døgn eller noe, da blir vel det begrenset med fosterutvikling...

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • 2 år senere...

Man reiser ikke på denne turen i ni måneder om gangen gjør man?

 

Vanligvis er astronautene på ISS i 6 måneder om gangen.

 

Noen lenger og noen kortere.

 

Feks var Valery Polyakov på romstasjonen Mir i 14 måneder i strekk (437 dager).

 

Så 9 måneder er ikke utenkelig :p

Du har såklart rett i poenget ditt, jeg bare dro det litt ut av kontekst for moro skyld :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...