Gå til innhold

Asus ROG Matrix HD 7970 Platinum


cyvey

Anbefalte innlegg

Hei jeg har nå bestilt pc med følgende skjermkort Asus ROG Matrix HD 7970 Platinum. Jeg leste om at det kan være noen problemer med dette skjermkortet første gang du starter pcen, så visst dere kunne beskrevet problemene og løsningen hadde det hvert til god hjelp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har selv dette grafikkortet. Jeg har så langt ikke hatt noen problemer med dette kortet :)

 

Det kommer alltid til å være NOEN som har problemer med enkelte kort, men det kommer det alltid til å være, og det trenger ikke ha noe som helst med kvaliteten på kortet å gjøre. ROG serien til Asus er topplinja, og der leverer de god kvalitet.

 

Tilbake til temaet: Du kan nok bare ta det med knusende ro, det kommer til å gå bra.

 

Det kortet er ypperlig, både ytelsesmessig, temperaturmessig og ikke minst støymessig! det hender jeg tar en ekstra nærme kikk for å se om viftene i det hele tatt går, det lager så lite støy!

 

Lykke til, håper du får en positiv opplevelse, og kom hit hvis det er noe du trenger hjelp til! :)

Lenke til kommentar

ein kamerat sleit med akkurat d der ja! men det gjekk heilt fint, bare til å beholde roen:)

det endte vel opp med at han fant ut at asus sin driver funka bedre enn nvidia sin aller nyeste.

 

EDIT: "AMD sin aller nyeste" -.-

Endret av bystØL
Lenke til kommentar

Det skal forresten nevnes at en del hovedkort, blant annet det vi har i vår testbenk, ikke vil la deg starte maskinen med Asus ROG Matrix HD 7970 Platinum installert før du kjører en BIOS-oppdatering. Får du svart skjerm etter å ha plugget kortet i maskinen kan altså dette være en mulig løsning.

Siden vi derfor ikke fikk bilde på første forsøk undersøkte vi flere andre muligheter, og fikk også vite at skjermkortet er svært påpasselig med at strømforsyningen din holder mål – og det nekter også å starte dersom denne avgir spenningsvariasjoner som kortet ikke kan kompensere for.

 

Dette sto i Testen av skjermkortet derfor jeg lurte :)

 

Dere har ikke tips til noen gode RAM brikker? har MSI Mpower z77 hovedkort

Lenke til kommentar

Lurer på om dette skjermkortet har gått ut av produksjon,noen som kan bekrefte det? Det er ikke og oppdrive noen plass,ser komplett har tatt det ut av sitt sortiment :hm:

så dette selv nå, men på dustinhome står det at det er begrenset bestilling hvet ikke hva de mener med det jeg...
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...