Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problemer med kabinett usb


Anbefalte innlegg

Jeg har egentlig hat problemer med det helt siden jeg kjøpte pc delene. Problemet er at den ene usb porten foran på kabinettet er ødelagt. Dette har vært sånn helt siden jeg kjøpte maskinen. Jeg har hat problemer med at den blir overopphetet og maskinen vil ikke slå seg på. Jeg har løst problemet hver gang med å restarte bios og bevege litt på usb porten. Da vil maskinen starte igjen. Dette er veldig irriterende og usb porten funker ikke som den skal. Den vil ikke reagere som den skal når jeg skal feks. Koble til en ekstern harddisk, noen ganger må jeg ta den ut og inn. Og det kommer frem "ukjent usb enhet" eller at det kommer opp noe med at en av usbene er overopphetet.

 

Hva skal jeg gjøre? Skal jeg sende inn hele kabinettet til Dustinhome eller? Når jeg snakket med de virket det ikke ut som de hadde peiling.

 

Her er kabinettet: http://www.dustinhome.no/product/5010485330/cooler-master-miditower-haf-912-plus-black/

 

 

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Regner med at dette kun er et problem når porten er i bruk på et elller annet vis? I så fall så er det sannsynlig at den ikke klarer å levere nok strøm ut på porten. Dette kan jo være forskjellige grunner til dette, men dersom du har testet ut med litt forskjellige løsninger, og er sikker på at problemet er som du beskriver så har det sannsynlig noe med en feil, dårlig lodding eller leder et eller annet sted.

 

All grunn til å be om en fix iallefall. Går jo an å ta en sjekk på ledningene som går fra Mobo og frem til frontpanelet.....regner egentlig med at problemer sitter her, eller som Ankh sier, i kretskortet i frontpanelet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...