Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Tregt nett fra GET


Anbefalte innlegg

Ikveld ble plutselig internettet fra GET veldig treigt og ustabilt. Ringte kundeservice og telefonsvareren sa at det var en feil i området jeg bor i. Er det noen som har erfaring med om dette blir jobbet med ikveld eller om det først tar tak i problemet på mandag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikveld ble plutselig internettet fra GET veldig treigt og ustabilt. Ringte kundeservice og telefonsvareren sa at det var en feil i området jeg bor i. Er det noen som har erfaring med om dette blir jobbet med ikveld eller om det først tar tak i problemet på mandag?

 

Hvor bor du? Det er ikke Kristiansand eller omegn vel?

Lenke til kommentar

Bor i Kristiansand jo. Leste på get.no nå at det var problemer langs en jernbane, og at det ikke ville bli fikset før i natt. Men da vet jeg hva problemet er iallefall.

 

Jeg har LOS Bynett og vet ikke om de har noe felles infrastruktur med GET, men jeg bor i området selv og opplever noe lignende av deg, men dette begynte på fredag for min del. 50Mbps linje men får bare 2-3Mbps hvis jeg er heldig. Trenger ikke ha noen sammenheng da, bare tenker litt høyt her.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...