Gå til innhold

Er 3G på iPhone 5 alltid på etter LTE oppdateringen fra Telenor?


Anbefalte innlegg

Her om dagen kom det en melding om at det var en oppdatering tilgjengelig fra operatøren. Etter jeg aksepterte oppdateringen så kunne jeg velge LTE i menyen, men 3G er vekke.

 

Det jeg lurer på er om 3G nå er på hele tiden etter oppdateringen?

 

Grunnen til at jeg lurer er at batteriet blir tømt fortere enn vanlig (har ikke 3G på til vanlig) å signalet er mye dårligere, akkurat som om 3G var skrudd på.

Endret av TheOats
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

3G er borte? Står ikke UMTS eller noe istedenfor?

Jeg mente at 3G er vekke fra menyen. Istedenfor kan jeg bare skru av eller på LTE. Når jeg skrur på LTE så står det 3G på toppen av skjermen ved siden av signal styrke ikonet.

 

Men signalet, når jeg skrur av LTE, er dårlig akkurat som når 3G er skrudd på. Å batteriet blir tømt fortere også. Så jeg lurer på om det er mulig at 3G er skudd på hele tiden i bakgrunnen?

(håper det var forståelig =P)

Lenke til kommentar

går ut ifra at det er iphone 5 du har og det ble vist en måte du kan få det tilbake slik det var i iphone 5 tråden :p

 

Oppdatering. Kom over dette innlegget på iPod1.no, og hvis du ikke vil bruke LTE, men heller vil ha det slik det var før oppdateringen kan det fikses ved å følge guiden som det linkes til: http://mac1.no/forum...389487#p2389487

Testet det selv, og fungerte veldig bra for meg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

LTE alternativet skrur nettop bare av og på 4G. Det er ikke mulig å skru av 3G på telefonen med mindre du følger slike guider som overnevnt, eller skrur av "Mobildata" alternativet også. Ganske sikker på at det skrur av 3G og putter telefonen på 2G og kun GSM.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...