Gå til innhold

LEGO City Undercover krever ekstern harddisk (WiiU)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker godt LEGO-spill.. Skal det kjøpes, skal det kjøpes på plate.. :) Men, denne gangen skal jeg vente på noen anmeldelser før jeg går til innkjøp..

 

I følge IGN er spillet knall, men blir nesten ødelagt av lastetider. Jeg er allerede redd for at lastetider blir Wii U's bane. Det er rett og slett dridaktig irriterende!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

det er på 22gb..... og her en fin quote..

 

---

Nintendo are so backwards its an insult. Releasing a console in 2012 where digital downloads are rising where their PREMIUM machine only has about 25gb useable space.

 

Yes you can buy certain external USB devices but its not an elegant solution. The WiiU train wreck continues apace.

---

Lenke til kommentar

det er på 22gb..... og her en fin quote..

 

---

Nintendo are so backwards its an insult. Releasing a console in 2012 where digital downloads are rising where their PREMIUM machine only has about 25gb useable space.

 

Yes you can buy certain external USB devices but its not an elegant solution. The WiiU train wreck continues apace.

---

 

sony_fanboys1.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar

I følge IGN er spillet knall, men blir nesten ødelagt av lastetider. Jeg er allerede redd for at lastetider blir Wii U's bane. Det er rett og slett dridaktig irriterende!

 

For det første, lego spill har altid hatt irriterende lange loadetider. For det andre, Nintendos førstepartispill har altid hatt korte loadingtider. Enig i at operativsystemet er treigt, men det var tydelig rushet og patcher er på vei. (Ikke analyst patcher, men systempatcher).

Lenke til kommentar

Av erfaring vet vi at konsollspill som krever ekstra hardware gjør det som regel svært dårlig, unntaket er spill der hardware følger med på kjøpet.

 

Forferdelig dårlig valg av utvilkerne.

 

Du kan si at det var dårlig valg av Nintendo å slippe konsollen med så liten hardisk. Men spillet kjører fra disk uten ekstra hardware.

Lenke til kommentar

sug på den her nintendo fanboy...

 

North American Wii U sales show dismal start to 2013

http://www.eurogamer...l-start-to-2013

 

nintendos wii-u er i fritt fall og når ps4/x720 kommer så er det kroken på døra...

 

For å være en konsoll uten spillutgivelser, selger den ikke så dårlig. Den kommer nok til å gjøre det greit når det kommer ut fler kvalitetspill. Smash bros, 3d mario, mariokart, wind waker reborn, wonderful 101, bayonetta 2, X kommer nok til å få fart på salget.

Lenke til kommentar
sug på den her nintendo fanboy...North American Wii U sales show dismal start to 2013http://www.eurogamer...l-start-to-2013nintendos wii-u er i fritt fall og når ps4/x720 kommer så er det kroken på døra...
For å være en konsoll uten spillutgivelser, selger den ikke så dårlig. Den kommer nok til å gjøre det greit når det kommer ut fler kvalitetspill. Smash bros, 3d mario, mariokart, wind waker reborn, wonderful 101, bayonetta 2, X kommer nok til å få fart på salget.

 

same shit as last year in new wrapping... er det hva man kaller de titlene dy never der. og dette har nintendo holdt på med i åresvis det er værre en avtivisions cod. men denne gangen blir det en smell, folk er bare drit lei... og det er ikke noe wii-mote denne gangen som kan redde nintendo.

Lenke til kommentar

Er ganske synd Nintendo gikk mobilveien når det gjelder HDD. Skulle gjerne hatt par 100GB's uten å måtte uten å kjøpe en ekstra harddisk

 

Hos meg så gjør det ingenting, har 2 Wii U'er så jeg har nok av plass. Kjøper alt av Wii U spill på disk, mens dem minispillene eller Virtual Console spill blir lagret på Wii U HDD

Lenke til kommentar

same shit as last year in new wrapping... er det hva man kaller de titlene dy never der. og dette har nintendo holdt på med i åresvis det er værre en avtivisions cod. men denne gangen blir det en smell, folk er bare drit lei... og det er ikke noe wii-mote denne gangen som kan redde nintendo.

 

3 smash bros på 3 konsoller. 4 3d Mario på 3 konsoller, 1 mariokart på hver konsoll, remake av ett klassisk Zelda spill, Wonderful 101 er ny IP, Bayonetta 2 er vel. 2. X er oppfølger til det kritkerroste Xenoblade, Nytt Pikmin har ikke kommet siden Gamecube. Ser ikke helt poenget ditt.

 

Og det med at de er helt like : Prøv å spill Mario 64, så gå over til Mario Galaxy 2. Og så rprøv og spill Modern Warfare og Modern Warfare 3 etter hverandre og fortell meg hva som er likest.

Endret av Hermii
Lenke til kommentar
..
sug på den her nintendo fanboy...North American Wii U sales show dismal start to 2013http://www.eurogamer.net/articles/2013-03-15-north-american-wii-u-sales-show-dismal-start-to-2013nintendos wii-u er i fritt fall og når ps4/x720 kommer så er det kroken på døra...

 

Sug på den her nintendo hateboy...

 

http://www.youtube.com/watch?v=1g_FDCPTJVg

 

Kort oppsummert, Wii U har ikke must have spill, folk generelt vet ikke om konsollen, men den klarer fortsatt å selge bedre på 4 måneder enn xbox360 og ps3 gjorde. Hvor er dommedagsprofetiene nå?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...